d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wat Voor Hond?
Prev1234569Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Feb 28 2008 03:26pm
Quote (CpTJenJen @ Thu, 28 Feb 2008, 22:20)
nja herders zijn wel zn beetje de trouwste honden die ik ken.. je zei net al je neemt ze practisch overal mee naar toe.. dus dan wennen ze wss ook wel aan veel mesen om hun heen .. dan denk ik niet dat het uitmaakt als je veel verhuist en omdat ie veel bij je is zal hij zich wel hechten.. dat is wat ik denk ^^


Zo denk ik dus ook, de hond die ik nu al heb is ook heel trouw bij mij en mijn vriendin, maar kan ook heel goed overweg met anderen. Maar is ook heel erg beschermend.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 28 2008 03:35pm
Quote (CorvX @ Thu, 28 Feb 2008, 22:26)
Zo denk ik dus ook, de hond die ik nu al heb is ook heel trouw bij mij en mijn vriendin, maar kan ook heel goed overweg met anderen. Maar is ook heel erg beschermend.


dat zijn de beste ^^
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 28 2008 03:47pm
Quote (CorvX @ Thu, Feb 28 2008, 09:26pm)
Zo denk ik dus ook, de hond die ik nu al heb is ook heel trouw bij mij en mijn vriendin, maar kan ook heel goed overweg met anderen. Maar is ook heel erg beschermend.


Hij beschermd dus ook lelijke mensen lol wat een hond -.-
Member
Posts: 8,463
Joined: Jun 13 2007
Gold: 2.00
Feb 28 2008 04:09pm
ja maar vooral omdat die maar aan 1-2 personen als egte baas ziet zal die die andere mensen niet aardig vinden/grommen/tot aanvallen

verschilt per opvoeding/hond ofc maar heders staan er egt bekend om dat ze alles doen voor hun Baas en de rest kan bewijsen van dood valle
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Feb 29 2008 02:06am
Quote (CorvX @ Thu, 28 Feb 2008, 20:12)
Heuj, ik zoek dus een nieuwe hond.
Ik heb al een cane corso, en had een tatra maar die is ongeveer een half jaartje geleden overleden. "Ze was 11 jaar oud, aardig oud voor een tatra"
Maar ik wil er weer een bij, en ik zoek een hond die een beetje sportief is. Ik neem mijn honden eigenlijks overal mee heen, en dus moet de hond dat ook kunnen.
Ik woon op 't moment met nog 7 anderen in een huis, ik blijf hier niet superlang wonen maar zal altijd wel in zulke woonsituaties wonen. "kraak"
Dus ik zoek een hond die trouw is, sportief en vriendelijk tegenover anderen.

Ik zat te denken aan een herder, maar weet 't dus nog niet echt.
Iemand goede ideeén? Post ook waarom je de hond die je post een goed idee vindt.

Bedankt & cheers!


Wat voor karakter moet je hond hebben? moet ie bijv er lief uitzien? wil je veel met de hond doen en wil je een grote of kleine hond?
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Feb 29 2008 02:42am
Neem een alaska malamute





Heb er zelf ook 2 gehad Super mooie lieve honden, ook erg goed als waak honden biggrin.gif

En neem niet een neppe zoals een Husky bah
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 29 2008 02:46am


> ALL
Member
Posts: 9,144
Joined: Feb 26 2005
Gold: 774.55
Feb 29 2008 03:37am
Herder zou ik doen smile.gif
Of labrador, die hebben wij nu biggrin.gif
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold: 132.17
Feb 29 2008 06:22am
Quote (CorvX @ Thu, Feb 28 2008, 08:12pm)
Heuj, ik zoek dus een nieuwe hond.
Ik heb al een cane corso, en had een tatra maar die is ongeveer een half jaartje geleden overleden. "Ze was 11 jaar oud, aardig oud voor een tatra"
Maar ik wil er weer een bij, en ik zoek een hond die een beetje sportief is. Ik neem mijn honden eigenlijks overal mee heen, en dus moet de hond dat ook kunnen.
Ik woon op 't moment met nog 7 anderen in een huis, ik blijf hier niet superlang wonen maar zal altijd wel in zulke woonsituaties wonen. "kraak"
Dus ik zoek een hond die trouw is, sportief en vriendelijk tegenover anderen.

Ik zat te denken aan een herder, maar weet 't dus nog niet echt.
Iemand goede ideeén? Post ook waarom je de hond die je post een goed idee vindt.

Bedankt & cheers!


Ik zou gaan voor een Duitse Herdershond, daaruit kun je ook nog kiezen tussen een langhaar of korthaar.
ik heb zelf een langhaar ik doe er mee trainingen.
reden dat ik je een duitse herder adviseer is omdat je zoekt een hond die loyaal is, altijd in om te spelen en ze zijn hartstikke sociaal tegenover mensen en andere honden/diersoorten.

Je moet wel enige ervaring hebben met het africhtingen van een duitse herder. maar je hebt meerdere honden gehad dus ik neem aan dat je wel weet hoe dat in werking gaat.

hier is een linkje van wiki als je meer info over de Duitse Herder wilt weten: http://nl.wikipedia.org/wiki/Duitse_herder

Ik vind het zelf practige dieren.

Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 29 2008 06:32am
Quote (InJullieHAAAAARDT @ Thu, 28 Feb 2008, 20:27)
http://i4.photobucket.com/albums/y120/Slicenator/kirametpootje.jpg

Ave!

Edit: Mijn ouder hebben een voorliefde voor kleine hondjes ~_~
Ik heb liever een "hond" mijzelf.

Neem je de honden ook mee als je van hot naar her gaat? =O


van her naar der bedoel je?

wij hebben een bernen sennen met een mechelse herder gekruisd

krijg je een donkere breede herder met slappe oren wink.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234569Next
Add Reply New Topic New Poll