d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Scooters
Prev1234567Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,054
Joined: Jan 15 2007
Gold: 80.00
Feb 28 2008 06:09pm
Quote (cranium-sf @ Thu, Feb 28 2008, 10:35pm)
legale snelheid is 45 km/h , maar omdat de motor mechanisch is en iets mechanisch kan je niet perfect afstellen word er een afwijking van 5 km/h toegestaan
dus in princiepe is 50 toegelaten , maar waarom hem opdrijven tot 50? die 5 km/h zal het verschil niet maken

als je wilt opdrijven doe het dan goed
ik rijd nu al 2 jaar  95 km/h en nog niet tegen gehouden dus..
nuja  lang zal ik er toch niet meer me rijden , heb bijna men vast autorijbewijs



zonde dat je zen geheim nu openbaar maakt ..


hij heeft het over een SNORscooter/brommer dus die gaan max 25-30

maar goed piaggio ciao is wel leuke brommer kost tussen de 200-300 dan is hij eerlijk en meestal wel verzekerd..
certificaat kost deze tijd volgens mij rond de 70 euries

en ja opvoeren.. gewoon op internet zoeken zou niet zo moeilijk zijn toch?
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Feb 28 2008 06:30pm
Quote (Ov2rkill @ Thu, 28 Feb 2008, 21:09)
Iets tegen homo's dan?


Nee ik niet maar dat weten jullie wel.

Word gewoon 18 haal je rijbewijs en koop een auto
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Feb 28 2008 06:30pm
Quote (tenshinhan @ Fri, 29 Feb 2008, 01:30)
Nee ik niet maar dat weten jullie wel.

Word gewoon 18 haal je rijbewijs en koop een auto


Auto's zijn 2007 man! Pak de fiets!
Member
Posts: 7,370
Joined: Jun 3 2007
Gold: 568.02
Feb 28 2008 09:14pm
Quote (AfterShock @ Fri, 29 Feb 2008, 07:07)
leer gewoon fietsen -.-


Koop een auto?
Member
Posts: 2,030
Joined: Jul 11 2003
Gold: 770.05
Feb 28 2008 10:58pm
Quote (AfterShock @ Thu, Feb 28 2008, 02:01pm)
dat is echt voor homo's -.-


rotflol
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Feb 29 2008 12:04am
scooters zuigen... koop je tenminste een deftige brommer/moto die er minder "gay" uitziet en die werkelijk sneller gaat dan een fiets...
met een goeie koersfiets kan je toch wel 40 halen, en die verbruikt geen benzine, je mag drinken als je ermee rijd, je word nooit tegengehouden door de politie voor controle..
het is goed voor de conditie, het ziet er niet GAY uit...

en ja ... doe zoals ik, rijd met de fiets tot je 18 bent, en haal dan gewoon je rijbewijs voor de auto wink.gif

~Tim
Member
Posts: 15,784
Joined: Dec 11 2004
Gold: Locked
Feb 29 2008 09:08am
Quote (muizenscheet @ Fri, 29 Feb 2008, 00:13)
koop een auto.
brommer is geldverspilling.


Goedkoper dan met de taxi/bus als je een beetje geluk hebt met verkopen naar 2 jaar dus das weer onzin wat je uit aan het kramen bent ...

This post was edited by NL-JOERI on Feb 29 2008 09:13am
Member
Posts: 15,784
Joined: Dec 11 2004
Gold: Locked
Feb 29 2008 09:13am
Foutje... Srry

This post was edited by NL-JOERI on Feb 29 2008 09:13am
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 29 2008 09:52am
Quote (NL-JOERI @ Fri, Feb 29 2008, 04:13pm)
Foutje... Srry


REPORTED
Member
Posts: 9,951
Joined: Feb 20 2006
Gold: 187.03
Feb 29 2008 10:19am
certivicaat kost rond de ; 30 euro om hem aan te vragen dus dat je 1x een test mag doen
als je geslaagd bent mag je daarna een papiertje opsturen en 50 euro betalen voor je certi dat je hem hebt [ een week w88]

een snor brommer zal rond de 300-700 euro kosten met een kenteken.
verzekering is verschillend voor jou zal het duurder zijn dan iemand van 50,

maar ja pm me ff i kheb een goeie site voor een verzekering. smile.gif

en ee npeugot fox is wel een geinig dingetje maar bets prijzig



en opvoeren tjah, je kan altijd de vario ring eruit halen.
of een ander uitlaatje er onder doen.

groetjes (Y)
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234567Next
Add Reply New Topic New Poll