certivicaat kost rond de ; 30 euro om hem aan te vragen dus dat je 1x een test mag doen
als je geslaagd bent mag je daarna een papiertje opsturen en 50 euro betalen voor je certi dat je hem hebt [ een week w88]
een snor brommer zal rond de 300-700 euro kosten met een kenteken.
verzekering is verschillend voor jou zal het duurder zijn dan iemand van 50,
maar ja pm me ff i kheb een goeie site voor een verzekering.

en ee npeugot fox is wel een geinig dingetje maar bets prijzig
en opvoeren tjah, je kan altijd de vario ring eruit halen.
of een ander uitlaatje er onder doen.
groetjes (Y)