d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Mf Van Nerco > Ik Weet Het Echt Niet
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 27 2008 02:42pm
Quote (org0TTn @ Wed, 27 Feb 2008, 21:39)
Als je een goeie infy merc hebt kun je ook een trapsin in elkaar flansen... 2x +6 trap weapons, enigma, shako, mara, 2x bk3, arach, optional boots, optional gloves (magefist aangeraden), beetje trap sk's, beetje anni & torch, beetje baar 7mf 5@ sc's, en je bent compleet. Zelfs met fade heb je kutresist (30 ofzo?) maar trapsins hebben dat niet of nauwelijks nodig. Trapsins zijn handig vooral bij baalruns (in 8p games als je wilt). Ik doe dat wel 's als ik me verveel in een duel game.

2) Begin een nieuwe sorc

3) begin een hammerdin, zoeentje van 30 ists minimaal. merc not necessary =p


-
Me


kweenie als ik cheap hdin maak is de setup

wizzy spirit eni shako seraphs arach mage 2 fcr of nagels wt;s en ben je denk net 100 fg kwijt.. in princiepe dus voor de eni..

Member
Posts: 15,479
Joined: Jan 29 2006
Gold: 767.10
Feb 27 2008 02:50pm
men mf hamma die ik maak gwn omdak quit me dia smile.gif
zodak toch nog 2 chars heb smile.gif
een mf hamma op nl met goei 7xx mf zonder merc
en op lad me goei 4xx zonder invent nu denk ik zou is moeten tellen smile.gif
shako 141 me jool in me fhr/res/dex/ar
zaka 198 (moet nog isted worden) en spirit
toto 20/10
anni 20/20/7
perfect gheed
2x nagel 30
goldwrap
perfect chance's
wt's perfect ed def mf
wizzi isted en hoto 40
eni mp

juist invent nog volrammen met 7mf/11res

maja moet wat investeren he als je iets mooi wilt vinden

This post was edited by DvsF on Feb 27 2008 02:51pm
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 27 2008 02:52pm
Quote (DvsF @ Wed, 27 Feb 2008, 21:50)
men mf hamma op lad eeft nu
shako 141 me jool in me fhr/res/dex/ar
zaka 198 (moet nog isted worden) en spirit
toto 20/10
anni 20/20/7
perfect gheed
2x nagel 30
goldwrap
perfect chance's
wt's perfect ed def mf
wizzi isted en hoto 40
eni mp

juist invent nog volrammen met 7mf/11res

maja moet wat investeren he als je iets mooi wilt vinden


ach ik heb alleen mn pvm amma en die is wel leuk ^^ vind dan wel niet zo gek veel maar ik doe het voor de lol ^^
Member
Posts: 15,479
Joined: Jan 29 2006
Gold: 767.10
Feb 27 2008 02:54pm
Quote (CpTJenJen @ Wed, 27 Feb 2008, 21:52)
ach ik heb alleen mn pvm amma en die is wel leuk ^^ vind dan wel niet zo gek veel maar ik doe het voor de lol ^^


ik maak die hamma juist voor af en toe nog eens te spelen smile.gif
andere chars gaan allemaal deur uit smile.gif
Banned
Posts: 34
Joined: Feb 25 2008
Gold: 0.00
Feb 27 2008 02:59pm
Quote (DvsF @ Wed, Feb 27 2008, 08:50pm)
men mf hamma die ik maak gwn omdak quit me dia smile.gif
zodak toch nog 2 chars heb smile.gif
een mf hamma op nl met goei 7xx mf zonder merc
en op lad me goei 4xx zonder invent nu denk ik zou is moeten tellen smile.gif
shako 141 me jool in me fhr/res/dex/ar
zaka 198 (moet nog isted worden) en spirit
toto 20/10
anni 20/20/7
perfect gheed
2x nagel 30
goldwrap
perfect chance's
wt's perfect ed def mf
wizzi isted en hoto 40
eni mp

juist invent nog volrammen met 7mf/11res

maja moet wat investeren he als je iets mooi wilt vinden


I BLESSED THE RAINS...

Coole equip man, je moet er een screenshot van maken en uitvergroten tot posterformaat!
Member
Posts: 15,479
Joined: Jan 29 2006
Gold: 767.10
Feb 27 2008 03:09pm
Quote (InJullieHAAAAARDT @ Wed, 27 Feb 2008, 21:59)
I BLESSED THE RAINS...

Coole equip man, je moet er een screenshot van maken en uitvergroten tot posterformaat!


ben nie zo zot als u ze tongue.gif

ik speel games voor men tijd te verdoen
de verslaving is al lang weg biggrin.gif
al een geluk! biggrin.gif

Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Feb 27 2008 03:30pm
jij moet wat de hardste noob zijn dat ik hier ben tegen gekomen ohmy.gif

130 mf
SUMON NECRO???????
sumon necro is dus het meest hatelijke char dat er bestaat ( en zwakste )

enja merc heeft zijn eigen mf

This post was edited by cranium-sf on Feb 27 2008 03:31pm
Member
Posts: 15,479
Joined: Jan 29 2006
Gold: 767.10
Feb 27 2008 03:51pm
Quote (cranium-sf @ Wed, 27 Feb 2008, 22:30)
jij moet wat de hardste noob zijn dat ik hier ben tegen gekomen ohmy.gif

130 mf
SUMON NECRO???????
sumon necro is dus het meest hatelijke char dat er bestaat  ( en zwakste )

enja merc heeft zijn eigen mf


beste mf char vind ik nog steeds een hammer smile.gif
kan alles killen
goei fcr bp
en izi om stuff te geve voor trefelijke mf te hebbe biggrin.gif
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 27 2008 04:13pm
Quote (DvsF @ Wed, 27 Feb 2008, 22:51)
beste mf char vind ik nog steeds een hammer smile.gif
kan alles killen
goei fcr bp
en izi om stuff te geve voor trefelijke mf te hebbe biggrin.gif


soso is effectiever vind ik
Member
Posts: 15,479
Joined: Jan 29 2006
Gold: 767.10
Feb 27 2008 04:14pm
Quote (CpTJenJen @ Wed, 27 Feb 2008, 23:13)
soso is effectiever vind ik


dat wel
maar zit altijd me immun's eh
hammer doet ez nitha dia en etc zonder echt een merc te moeten hebben smile.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll