Quote (Shinobi-tlo @ Wed, 27 Feb 2008, 03:15)
Was geen diss, gewoon een antwoord op een nutteloze comment
Maar bedankt voor je mening
Het was geen nutteloos commentaar; het vatte precies mijn mening samen. Ik vind het namelijk nog steeds bagger, dus houd je volgende keer in als je reageert, ok?
Quote
Veel daarvan zijn inderdaad complot theorieƩn. Dat de overheid slecht luistert na het volk is overgens wel iets wat niemand kan ontkennen.
Jawel, dat ontken ik wel. Ik ga het omkeren; toon aan dat de overheid slecht luistert naar het volk.