d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Kamervragen > Nieuwe Plaat Van Lange F & Baas B
Prev1234568Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 27 2008 01:39am
Quote (AfterShock @ Wed, Feb 27 2008, 12:33am)
Hier ben ik het absoluut mee eens

Helaas is 10% van nederland intellectueel en de rest stemt op populisten als Geert Wilders..


Ja, daarom heeft Geert Wilders natuurlijk ook zo ontzettend veel stemmen gehad. sleep.gif
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Feb 27 2008 01:40am
Quote (Shinobi-tlo @ Wed, Feb 27 2008, 12:13am)
Kijk in de spiegel en je ziet inderdaad bagger.

Doelde met het maken van deze topic niet op een rating van het nummer zelf maar op de tekst en het doel daarvan wink.gif


Ik vind de tekst wel goed, ze hebben wel een beetje gelijk... maar verder vind ik de clip beter dan de rap..
Ik vind het geen bagger nummer ofzo.. maar ik vind het ook niet het beste nummer dat ik van ze ken..
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 27 2008 01:59am
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Feb 27 2008, 06:56am)
jij ook

nederlandstalige rap he...

khou er in het algemeen al niet van behalve the opposites hebben paar leuke nummers tongue.gif


ik doe me voor zoals ik ben

dit wordt je tatoo?



This post was edited by stefan_FFH on Feb 27 2008 02:03am
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 27 2008 02:08am
Die tepel piercing is echt fucking lelijk..
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold: 132.17
Feb 27 2008 02:50am
Quote (AfterShock @ Wed, Feb 27 2008, 09:08am)
Die tepel piercing is echt fucking lelijk..


yep
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 27 2008 02:57am
Is die foto van iemand van hier?

Sowieso vind ik een tepelpiercing lelijk :/
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 27 2008 03:08am
Quote (AfterShock @ Wed, Feb 27 2008, 08:57am)
Is die foto van iemand van hier?

Sowieso vind ik een tepelpiercing lelijk :/


van badboydegekste ><
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 27 2008 03:30am
Quote (stefan_FFH @ Wed, Feb 27 2008, 09:08am)
van badboydegekste ><


kenker! maar die tattoo is toch geen tattoo beetje met krijtjes spelen..
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Feb 27 2008 04:52am
Quote (Shinobi-tlo @ Wed, 27 Feb 2008, 03:15)
Was geen diss, gewoon een antwoord op een nutteloze comment smile.gif

Maar bedankt voor je mening wink.gif

Het was geen nutteloos commentaar; het vatte precies mijn mening samen. Ik vind het namelijk nog steeds bagger, dus houd je volgende keer in als je reageert, ok?

Quote
Veel daarvan zijn inderdaad complot theorieƩn. Dat de overheid slecht luistert na het volk is overgens wel iets wat niemand kan ontkennen.

Jawel, dat ontken ik wel. Ik ga het omkeren; toon aan dat de overheid slecht luistert naar het volk.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 27 2008 04:58am
Quote (AfterShock @ Wed, 27 Feb 2008, 10:30)
kenker! maar die tattoo is toch geen tattoo beetje met krijtjes spelen..


dat heet een schets maken..
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234568Next
Add Reply New Topic New Poll