d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Welke Isp Hebben Jullie > Ik Kan Geen Keuze Maken
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 26 2008 08:52am
Quote (CorvX @ Tue, Feb 26 2008, 02:52pm)
pauper.


homo.
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 26 2008 09:00am
Quote (AfterShock @ Tue, Feb 26 2008, 11:51am)
Ik weet niet wat zieliger is.. een multi of een spammer..

edit: ik wil wel ontopic blijven graag aangezien dit wel een redelijk serieus topic voor mij is


In dit geval een spammer.
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 26 2008 09:39am
Quote (Skulvar @ Tue, Feb 26 2008, 03:00pm)
In dit geval een spammer.


/care
Member
Posts: 27,432
Joined: Jul 8 2005
Gold: 2,027.12
Feb 26 2008 09:54am
Quote (Skulvar @ Tue, Feb 26 2008, 07:12am)
Nee, echt niet.
Ik heb @home, zuigt kankerhard.
Valt er zwaar vaak uit, en de klantenservice is echt fucking bagger.


yup... heb ook @home en heb ISP problemen ofzo dat ventrilo en lan programmas hele tijd uitvallen >_> raad het af om @home te nemen
heb ook wanadoo gehad en dat is nog slechter
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 26 2008 10:04am
Quote (RubberNinja @ Tue, Feb 26 2008, 04:54pm)
yup... heb ook @home en heb ISP problemen ofzo dat ventrilo en lan programmas hele tijd uitvallen >_> raad het af om @home te nemen
heb ook wanadoo gehad en dat is nog slechter


Ben jij ook al bekend met de urenlange telefoon gesprekken met hun klanten "service"?
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Feb 26 2008 10:06am
Quote (CorvX @ Tue, Feb 26 2008, 03:07pm)
welk eiland woon je dan?


Texel.. :S
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Feb 27 2008 10:22am
Ons internet is echt goed, we hebbe deze: ADSL xs4all
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Feb 28 2008 03:44am
Quote (AfterShock @ Tue, Feb 26 2008, 10:51am)
Ik weet niet wat zieliger is.. een multi of een spammer..

edit: ik wil wel ontopic blijven graag aangezien dit wel een redelijk serieus topic voor mij is


tja mijn postcount is ook serieus hoor!!! die moet tog wel met de dag groter worden.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll