Quote (Skulvar @ Tue, Feb 26 2008, 07:12am)
Nee, echt niet.
Ik heb @home, zuigt kankerhard.
Valt er zwaar vaak uit, en de klantenservice is echt fucking bagger.
yup... heb ook @home en heb ISP problemen ofzo dat ventrilo en lan programmas hele tijd uitvallen >_> raad het af om @home te nemen
heb ook wanadoo gehad en dat is nog slechter