☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Vette Muziek Gewoon! > Eender Welke Muziek.
Prev
1
2
3
4
5
6
28
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 5805
Replies: 273
Track Topic
xxrey-apoxx
Member
Posts: 16,404
Joined: Jul 31 2005
Gold
:
250.50
#31
Feb 26 2008 10:17am
enigma mijn favorite muziek lekker relex
This post was edited by xxrey-apoxx on Feb 26 2008 10:18am
Skulvar
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold
:
0.00
Warn: 10%
#32
Feb 26 2008 10:25am
Quote (mUMmY- @ Tue, Feb 26 2008, 05:02pm)
Als je een post quote doet 'ie het volgens mij niet. Zonder die quote moet het lukken.
http://www.youtube.com/watch?v=1KnTAdfdcWI
Child in time
Had je precies hetzelfde filmpje niet ooit eens eerder in een rock topic gepost?
Meh, wel een goed lied.
mUMmY-
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold
:
28.70
#33
Feb 26 2008 11:20am
Yeh, klopt. Ik dacht 'nieuw topic, nieuwe kansen!'. Vind het nummer dusdanig goed dat het het verdient om in 2 topics gepost te worden :-p.
Om on-topic te blijven;
Vrolijk deuntje, goede tekst. Supernummer. Bedankt Neoptolemos!
This post was edited by mUMmY- on Feb 26 2008 11:28am
DvsF
Member
Posts: 15,479
Joined: Jan 29 2006
Gold
:
767.10
#34
Feb 26 2008 12:00pm
enjoy!
This post was edited by DvsF on Feb 26 2008 12:01pm
Skulvar
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold
:
0.00
Warn: 10%
#35
Feb 26 2008 12:28pm
Quote (DvsF @ Tue, Feb 26 2008, 07:00pm)
http://www.youtube.com/watch?v=MH1FLH4sAwc&feature=related
enjoy!
Niet echt, maar toch bedankt. ^^
DvsF
Member
Posts: 15,479
Joined: Jan 29 2006
Gold
:
767.10
#36
Feb 26 2008 02:23pm
Quote (Skulvar @ Tue, 26 Feb 2008, 19:28)
Niet echt, maar toch bedankt. ^^
mja alles wat ik ier gezien heb ook niet echt men smaak
mrs.piggy
Member
Posts: 10,102
Joined: Aug 17 2005
Gold
:
8,877.95
#37
Feb 26 2008 02:31pm
Dit vond ik ook wel nog een leuk nummer/filmpje. (Coone & the gang - Words from the gang)
DvsF
Member
Posts: 15,479
Joined: Jan 29 2006
Gold
:
767.10
#38
Feb 26 2008 02:38pm
live was het veel beter
ben je ook geweest?
dees weekend hebek reverse ook meegemaakt en da was ook wel goe
zalig decor
ff zien vo movieke
url
http://youtube.com/watch?v=WLC8TaxqQq4
This post was edited by DvsF on Feb 26 2008 02:44pm
ADHDMusic
Member
Posts: 802
Joined: Aug 22 2007
Gold
:
20.00
#39
Feb 26 2008 03:08pm
http://www.youtube.com/watch?v=dM-Ip0V4x8M
headhunterz - The Sacrifice
Geweldig...
CpTJenJen
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold
:
641.00
#40
Feb 26 2008 03:22pm
saosin-collapse
Go Back To
Nederlands
Topic List
Prev
1
2
3
4
5
6
28
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact