d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Rap
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Feb 26 2008 05:46am
Quote (AfterShock @ Tue, 26 Feb 2008, 13:14)
Will Smith als rapper is instant fail

Nummer switch was gay

However Fresh Prince tune was wel grappig


Ik vond Y'All Know van Will Smith vroeger geweldig en nog steeds is die best geinig.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 26 2008 05:48am
Quote (Wuben[NM] @ Tue, 26 Feb 2008, 12:46)
Ik vond Y'All Know van Will Smith vroeger geweldig en nog steeds is die best geinig.


summertime.. als het ook egt mooi weer is haha

miami heeft ook wel iets the fresh prince tune is idd goed.. ik vond switch toen ie er net was ook vet , ik luister hem nogsteeds wel eens
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 26 2008 06:10am
Ik vind Switch echt zon kinder tune huh.gif ohmy.gif
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Feb 26 2008 06:39am
Quote (AfterShock @ Tue, Feb 26 2008, 12:16pm)
Ga je maar weer inlikken bij apachi

Pathetic.. achja soort zoekt soort


Dus je zegt nu : coole mensen zoeken elkaar op??
naja, dat klopt nu toch wel he ^^

Waarom denk je dat niemand mij hier gelijk geeft..
niemand wil bij mijn soort horen, oftewel: niemand wil cool zijn of worden xD
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 26 2008 06:42am
Quote (Apachai @ Tue, Feb 26 2008, 12:39pm)
Dus je zegt nu : coole mensen zoeken elkaar op??
naja, dat klopt nu toch wel he ^^

Waarom denk je dat niemand mij hier gelijk geeft..
niemand wil bij mijn soort horen, oftewel: niemand wil cool zijn of worden xD


Ik denk dat iedereen gewoon beter weet dat jij je voordoet als een meisje maar dit voor zich houd. En dat ga ik nu ook doen want het interesseert mij eigelijk niks
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 26 2008 07:18am
Quote (AfterShock @ Tue, 26 Feb 2008, 13:42)
Ik denk dat iedereen gewoon beter weet dat jij je voordoet als een meisje maar dit voor zich houd. En dat ga ik nu ook doen want het interesseert mij eigelijk niks


dan kun je het ook gewoon accepteren als ze zegt dat ze een meisje is

ik snap dit niet dit is een forum
in je profile kun je je "gender" zeggen en als je iets anders intyped als "male" dan moet je dat gelijk bewijzen, das gewoon belachelijk..
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Feb 26 2008 07:25am
Jij gelooft werkelijk dat Apachai een meisje is, en ook het meisje van haar foto?
Verbaast me niks.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 26 2008 07:35am
Quote (�?NNI @ Tue, 26 Feb 2008, 14:25)
Jij gelooft werkelijk dat Apachai een meisje is, en ook het meisje van haar foto?
Verbaast me niks.


ik snap niet waar iedereen zich zo druk om maakt, dat zeg ik.

jij bent een belg maar je wilt toch niet zeggen dat je zo achterlijk bent dat je dat niet uit mijn vorige post kan halen he?
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Feb 26 2008 08:12am
Wees gerust: jij, Apachai en nog heel wat anderen hebben momenteel 'n monopolie op achterlijk zijn. Daar gaat mijn nationaliteit weinig aan veranderen.

1) Niet iedereen maakt zich druk. Ik maak me niet druk.
2) Het gaat niet over jou, hoor. Hoewel jij als meisje wellicht geloofwaardiger zou zijn. Tepelpierzingzzz, nzoeee, hehe.
Ach, je bent vast en zeker een lieve jongen. Niet erg snugger, maar daar kan je voor 'n deel zelf ook niets aan doen.
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Feb 26 2008 08:20am
Quote (�?NNI @ Tue, 26 Feb 2008, 14:25)
Jij gelooft werkelijk dat Apachai een meisje is, en ook het meisje van haar foto?
Verbaast me niks.


Welke foto?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll