d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Verslavend Browser Spelletje Ontdekt
Prev1234567Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 24 2008 12:23pm
Quote (Apachai @ Sun, Feb 24 2008, 06:15pm)
vinden jullie het wel leuk??
hmm, raar dat hier niemand het leuk vind tongue.gif


Ja idd.. daarom was ik zo verbaasd..

Maar er hangt hier zon depri sfeertje in dutch forum

Iedere keer als ik van mijn spamtocht afkom uit user blogs en ik hier weer kijk is alles zo negatief
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Feb 24 2008 12:26pm
Quote (Apachai @ Sun, 24 Feb 2008, 19:15)
vinden jullie het wel leuk??
hmm, raar dat hier niemand het leuk vind tongue.gif


Ik vind het eigelijik wel grappig. tongue.gif

Zit nu op Zeta, komt allen!
Member
Posts: 6,010
Joined: Aug 13 2006
Gold: 2,001.67
Feb 24 2008 12:33pm
Quote (uNoTopia @ Sun, 24 Feb 2008, 18:26)
Ik vind het eigelijik wel grappig. tongue.gif

Zit nu op Zeta, komt allen!


het enige saaie aan dat spelletje is dat je zo lang moet w8
bv telkens als je iets bouwt moet je zoveel min w8 voor je opnieuw kunt bouwen+gaat traag op gang
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 24 2008 12:37pm
Quote (uNoTopia @ Sun, Feb 24 2008, 06:26pm)
Ik vind het eigelijik wel grappig. tongue.gif

Zit nu op Zeta, komt allen!


Ik heb je een pm gestuurd wink.gif
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Feb 24 2008 12:40pm
Quote (ben6660 @ Sun, 24 Feb 2008, 19:33)
het enige saaie aan dat spelletje is dat je zo lang moet w8
bv telkens als je iets bouwt moet je zoveel min w8 voor je opnieuw kunt bouwen+gaat traag op gang


Nja is toch niet erg, op een gegeven moment gaat alles sneller en moet je veel meer dingen doen.
Member
Posts: 6,010
Joined: Aug 13 2006
Gold: 2,001.67
Feb 24 2008 12:44pm
Quote (uNoTopia @ Sun, 24 Feb 2008, 18:40)
Nja is toch niet erg, op een gegeven moment gaat alles sneller en moet je veel meer dingen doen.


weet het niet^^ zal een op diene zeta komen dan biggrin.gif
pff weer naam verzinnen

This post was edited by ben6660 on Feb 24 2008 12:46pm
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 24 2008 12:46pm
Quote (ben6660 @ Sun, Feb 24 2008, 06:44pm)
weet het niet^^ zal een op diene zeta komen dan biggrin.gif
pff weer naam verzinnen


Moeilijk he o.O
Member
Posts: 6,010
Joined: Aug 13 2006
Gold: 2,001.67
Feb 24 2008 12:48pm
Quote (AfterShock @ Sun, 24 Feb 2008, 18:46)
Moeilijk he o.O


ja vind van wel men eigen naam is nu in use op diene alpha van daarstrx

This post was edited by ben6660 on Feb 24 2008 12:48pm
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 24 2008 12:49pm
Quote (ben6660 @ Sun, Feb 24 2008, 06:48pm)
ja vind van wel men eigen naams is nu in use op diene alpha van daarstrx


Okay is goed
Member
Posts: 6,010
Joined: Aug 13 2006
Gold: 2,001.67
Feb 24 2008 12:52pm
Quote (AfterShock @ Sun, 24 Feb 2008, 18:49)
Okay is goed


haha ik d8 even aan de simpsons en had een naampje :homercles xD
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234567Next
Add Reply New Topic New Poll