Quote (Apachai @ Sun, Feb 24 2008, 06:15pm)
vinden jullie het wel leuk??
hmm, raar dat hier niemand het leuk vind

Ja idd.. daarom was ik zo verbaasd..
Maar er hangt hier zon depri sfeertje in dutch forum
Iedere keer als ik van mijn spamtocht afkom uit user blogs en ik hier weer kijk is alles zo negatief