d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Nieuw > Nieuwe Member
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 25 2008 02:28am
Quote (AfterShock @ Mon, 25 Feb 2008, 09:07)
heel toevallig dat je op mijn screens/webcam replies niet reageerd..

als je echt faked dat je een meisje bent ben je echt sneu..


wat geef jij er om?

ze hoeft jouw niets te bewijzen..
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Feb 25 2008 11:16am
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 25 Feb 2008, 09:28)
wat geef jij er om?

ze hoeft jouw niets te bewijzen..


nee ze hoeft helemaal niets te bewijzen, wat moet er bijzonder zijn aan een meisje op een forum?

heb je zelf een vriendin? eerlijk? ik denk het niet, kijk hoe je tegen haar reageert.

Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 25 2008 11:24am
Quote (Godsterrorforce @ Mon, 25 Feb 2008, 18:16)
nee ze hoeft helemaal niets te bewijzen, wat moet er bijzonder zijn aan een meisje op een forum?

heb je zelf een vriendin? eerlijk? ik denk het niet, kijk hoe je tegen haar reageert.


heb je nu tege spamz0r of tege eric? tongue.gif

en @ aftermeuk je bent egt an het posten om het posten .. dikke care dat ze niet wil cammen.. daar zijn we zowiezo al drie maanden voorbij... had je maar eerder trug moeten komen.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll