Quote (Godsterrorforce @ Mon, 25 Feb 2008, 18:16)
nee ze hoeft helemaal niets te bewijzen, wat moet er bijzonder zijn aan een meisje op een forum?
heb je zelf een vriendin? eerlijk? ik denk het niet, kijk hoe je tegen haar reageert.
heb je nu tege spamz0r of tege eric?
en @ aftermeuk je bent egt an het posten om het posten .. dikke care dat ze niet wil cammen.. daar zijn we zowiezo al drie maanden voorbij... had je maar eerder trug moeten komen.