d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Vaarwel
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Feb 26 2008 01:54am
Quote (Wasbeertje @ Mon, 25 Feb 2008, 19:08)
OK MUMMY JIJ OOK!
en corvx ook en cpjjensen oid sorry ^^ NOG NET
zompy, GTFO 07 SPAWN

ok, de mensen die het hier leuk maakte zijn weg. DAN MAAR ZO HE.


Wat is er?!
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 26 2008 02:55am
Quote (Zompy @ Tue, Feb 26 2008, 08:54am)
Wat is er?!


Je bent een random.
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Feb 26 2008 04:17am
Quote (Skulvar @ Tue, Feb 26 2008, 09:55am)
Je bent een random.


wie niet hier
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 26 2008 04:18am
mensen hou het gezellig tongue.gif
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 26 2008 04:33am
Quote (Apachai @ Tue, Feb 26 2008, 11:17am)
wie niet hier


Oh, een aantal mensen niet.
Maar daar horen wij niet bij.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 26 2008 04:35am
Quote (Skulvar @ Tue, 26 Feb 2008, 11:33)
Oh, een aantal mensen niet.
Maar daar horen wij niet bij.


en ik?
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Feb 26 2008 04:42am
Quote (Skulvar @ Tue, Feb 26 2008, 11:33am)
Oh, een aantal mensen niet.
Maar daar horen wij niet bij.


dat zal wel weer ja smile.gif
Maja, wat maakt et uit van wanneer je komt??
als je het gezellig houd/maakt is het toch goed biggrin.gif
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Feb 26 2008 08:07am
Quote (Skulvar @ Tue, 26 Feb 2008, 09:55)
Je bent een random.


Wat bedoel je daar precies mee ohmy.gif
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 26 2008 08:46am
Quote (Zompy @ Tue, Feb 26 2008, 02:07pm)
Wat bedoel je daar precies mee ohmy.gif


Dat je lucht bent.. daar komt het op neer
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 26 2008 09:01am
Quote (AfterShock @ Tue, Feb 26 2008, 03:46pm)
Dat je lucht bent.. daar komt het op neer


Jij ook.
Zompy is tenminste nog gebakken lucht.

Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, Feb 26 2008, 11:35am)
en ik?


Vooruit, jij ook! smile.gif

This post was edited by Skulvar on Feb 26 2008 09:01am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll