d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wat Vind Jij Raar Aan Diablo Ii?
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Feb 19 2008 03:10pm
Quote (JurK. @ Mon, Feb 18 2008, 12:15pm)
ik vind desynch raar..

als dat in het echt zo zou zijn.. als je heel hard achter iemand aan zou rennen dat je zou verdwijnen en 100 meter verder weer tevoorschijn komen. of iemand n tik in ze gezicht geven zonder gezien te worden :|


kijk dragonball Z jonge.

zo gaat het nou eenmaal in het echt. je gaat zo snel dat een ongetrained oog het niet volgen kan
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 20 2008 12:53am
Quote (Tha_Axid @ Tue, 19 Feb 2008, 19:37)
dat is precies de reden waarom ik zolang naar diablo 3 had uitgekeken.
ik hoopte dat t kwam er dat het er dan zo als guildwars of zo uitzag.
want ik wilde altijd al forzen orb in 3d zien tongue.gif lijkt me zooow kewl


ik hoop dat dat sarcasme was ^

ik vind iig vrij weinig raar aan d2..
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Feb 20 2008 01:11am
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, 20 Feb 2008, 07:53)
ik hoop dat dat sarcasme was ^

ik vind iig vrij weinig raar aan d2..


Eigenlijk is alles raar.
Member
Posts: 1,522
Joined: Nov 27 2006
Gold: 5.81
Feb 20 2008 05:29am
Dat Blizzard nog steeds niet D3 aangekondigd heeft..man, ze zitten op een goudmijn daar en doen niets eraan..grr..
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 20 2008 06:18am
Quote (Zompy @ Wed, 20 Feb 2008, 08:11)
Eigenlijk is alles raar.


precies
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Feb 20 2008 07:10am
Quote (Hellskin @ Tue, 19 Feb 2008, 22:10)
kijk dragonball Z jonge.

zo gaat het nou eenmaal in het echt. je gaat zo snel dat een ongetrained oog het niet volgen kan


ja daar heb je me..
Member
Posts: 19,206
Joined: Feb 5 2006
Gold: 3,345.00
Feb 21 2008 10:32am
Wat ik raar vind;


waarom kan bijvoorbeeld een javelin alleen maar rechtop in je inventory?
zelfde met alles wat langer is dan breed...

leg je torch gewoon horizontaal neer, kan je gelijk 10 skillers stacken
Member
Posts: 2,671
Joined: Jan 9 2008
Gold: 0.00
Feb 22 2008 12:18pm
Quote (Myatuse @ Sun, Feb 17 2008, 08:43pm)
waarom word het nog gespeeld..


mee eens dry.gif
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Feb 22 2008 12:53pm
Quote (Myatuse @ Sun, 17 Feb 2008, 21:43)
waarom word het nog gespeeld..


Om geld te verdienen.
Member
Posts: 1,041
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.22
Feb 24 2008 02:18pm
hoe de fuck haalt een necro uit een dode geest een menselijk skelet
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll