d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Haii Vraagje
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 17 2008 02:40am
Quote (Ov2rkill @ Sat, Feb 16 2008, 07:37pm)
I be pimpin' ma who's all day long 'n shizzling them poonanie aaaaaaall day long, if she aint doing them buissiness of course, you dig?
Ow yeah, here be a picture of ma fav pimp from da whole world, i know fo' sure some o' you bitches know him!
That be my dawg! Word up!

http://www.zangtalent.eu/fotoalbum/images/0289%202006-10-11%20Ars%20productions,%2030%20jaar%20-%20Kontich/foto-009.JPG


dat is toch eddy wally?
Member
Posts: 1,723
Joined: Dec 8 2007
Gold: 0.00
Feb 19 2008 03:56am
beetje fg en ook veiligste = bot
dan wel mm want die is undetectable
het is wel een crappy bot, maar hij is compleet veilig
snel gaat het niet maar het is beter dan niets smile.gif
en je moet hem gewoon veel aan hebben staan, kan je je pickit instellen om alleen de allerbeste items op te pakken en dan gewoon gaan met die banaan
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 19 2008 04:15am
Quote (yznicari @ Tue, 19 Feb 2008, 10:56)
beetje fg en ook veiligste = bot
dan wel mm want die is undetectable
het is wel een crappy bot, maar hij is compleet veilig
snel gaat het niet maar het is beter dan niets smile.gif
en je moet hem gewoon veel aan hebben staan, kan je je pickit instellen om alleen de allerbeste items op te pakken en dan gewoon gaan met die banaan


tjah, of je doet wat iedereen in het begin doet.. en de egte spelers nu nog..je gaat je gewon helemaal dood mfe
neem alles met een beetje waarde mee
verkopen maar.. dat is egt de effectiefste manier
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Feb 19 2008 10:23am
Quote (Hellskin @ Sat, 16 Feb 2008, 13:20)
ik heb met een levelservice meer dan 1500 fg verdient in 5 dagen.

je moet er alleen wel een TT voor hebben xD


tja, die hebben we ( nog ) niet biggrin.gif
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Feb 19 2008 10:27am
Quote (Zompy @ Tue, Feb 19 2008, 04:23pm)
tja, die hebben we ( nog ) niet biggrin.gif


http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=15352841&f=34

denk ook niet dat jij die krijgt nooobie rofl.gif
Member
Posts: 2,633
Joined: Jun 15 2004
Gold: 114.00
Feb 20 2008 10:29am
lol ik dacht ik kijk noges naar mn topic..veel replies. thanks voor dat.

Level service is een goed punt, maar dat is niet echt te doen als je jezelf niet kan boosten denk ik. Mijn eigen character (zeal pala) is net lvl 90, en een echte fan van levelen ben ik nou ook weer niet tongue.gif



Quote (yznicari @ Tue, Feb 19 2008, 10:56am)
beetje fg en ook veiligste = bot
dan wel mm want die is undetectable
het is wel een crappy bot, maar hij is compleet veilig
snel gaat het niet maar het is beter dan niets smile.gif
en je moet hem gewoon veel aan hebben staan, kan je je pickit instellen om alleen de allerbeste items op te pakken en dan gewoon gaan met die banaan


wat voor bots zijn er tegenwoordig dan? ik hoorde dat die van jsp er niet meer is..of niet meer werkt iig.

Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 20 2008 10:34am
Quote (colorblind @ Wed, Feb 20 2008, 05:29pm)
lol ik dacht ik kijk noges naar mn topic..veel replies. thanks voor dat.

Level service is een goed punt, maar dat is niet echt te doen als je jezelf niet kan boosten denk ik. Mijn eigen character (zeal pala) is net lvl 90, en een echte fan van levelen ben ik nou ook weer niet tongue.gif





wat voor bots zijn er tegenwoordig dan? ik hoorde dat die van jsp er niet meer is..of niet meer werkt iig.


Hmm, er zijn veel manieren om fg binnen te halen, maar wat voor iets zoek je?
Fg verdienen in het algemeen, of alleen methodes om met d2 fg te verdienen?
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Feb 20 2008 10:39am
Quote (Tsubasa @ Tue, 19 Feb 2008, 17:27)
http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=15352841&f=34

denk ook niet dat jij die krijgt nooobie rofl.gif


spreek voorjezelf? 80% warn, verneder jezelf niet nog meer en ga weg voor de 100%.
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 20 2008 10:40am
Quote (Zompy @ Wed, Feb 20 2008, 05:39pm)
spreek voorjezelf? 80% warn, verneder jezelf niet nog meer en ga weg voor de 100%.


Ga d'r nou maar niet op in. tongue.gif
Member
Posts: 2,633
Joined: Jun 15 2004
Gold: 114.00
Feb 20 2008 10:41am
Quote (Skulvar @ Wed, Feb 20 2008, 05:34pm)
Hmm, er zijn veel manieren om fg binnen te halen, maar wat voor iets zoek je?
Fg verdienen in het algemeen, of alleen methodes om met d2 fg te verdienen?


alle methodes, die legaal zijn binnen d2jsp. (dus niet scammen)
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll