d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Beste Char Op Diablo > Voor Pvp , Voor Pub En 1on1
Prev12345613Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 15 2008 01:16pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Fri, Feb 15 2008, 07:04pm)
xd ik weet genoeg ^^

hoelang speel jij al d2 xd


zelfde wat ik d8

hey eric
ft5 nu assa tegen shaper?
Member
Posts: 6,010
Joined: Aug 13 2006
Gold: 2,001.67
Feb 15 2008 01:24pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Fri, 15 Feb 2008, 18:48)
valt toch vies tegen hoor smiter ken ook goed desynchen en met holy freeze haal je een hdin uit zijn desynch

dus charge voor hem flash hem met freeze en hij popt ineens naast je op


weet ik maar een PERFECTE hdin kun je met smiter niet aan
hebben veel smiter al geprobeert en hebben gefaald zelfs ik met uw gameplay (holy freeze....)
Member
Posts: 6,044
Joined: Oct 17 2005
Gold: 6,237.00
Feb 15 2008 04:03pm
vt is beste maar hybsin is leukste
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Feb 15 2008 04:06pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Fri, Feb 15 2008, 12:20pm)
bow owned hdin der is geen beste char en zo heeft blizzard ook de game ontworpen..


grief > bowazone easy. zelfs op een Hdin
Member
Posts: 8,463
Joined: Jun 13 2007
Gold: 2.00
Feb 15 2008 04:47pm
er is geen beste char en dan heb je nog bm/gm en wa vind je fijnste om mee te spelen

hmmrs kunnen nie abs maar met gm is een assa/hmmr np (voor mij ) de meeste tongue.gif


Member
Posts: 820
Joined: Jul 29 2007
Gold: 0.00
Feb 15 2008 09:54pm
Quote (Tha_Axid @ Fri, Feb 15 2008, 03:48pm)
gf baba


Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 16 2008 01:09am
Quote (Hellskin @ Fri, 15 Feb 2008, 23:06)
grief > bowazone easy. zelfs op een Hdin


lol niet bij een goeie bow ama..
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 16 2008 02:45am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, Feb 16 2008, 07:09am)
lol niet bij een goeie bow ama..


lol op je hmmrdin gewoon even een exile st/grief zetten
is een bow ama zo dood hoor wink.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 16 2008 02:51am
Quote (stefan_FFH @ Sat, 16 Feb 2008, 09:45)
lol op je hmmrdin gewoon even een exile st/grief zetten
is een bow ama zo dood hoor wink.gif


dat noemen ze een smiter/charger geen hdin...
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 16 2008 03:10am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, Feb 16 2008, 08:51am)
dat noemen ze een smiter/charger geen hdin...


lol
RIP_TheJSus heeft zelfs grief/exile op zijn hmmrdin

ga maar kijken in zijn guild wink.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345613Next
Add Reply New Topic New Poll