d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Vraag Over Light Yewels > Voor Foh Pala
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 14 2008 10:53am
Quote (uNoTopia @ Thu, 14 Feb 2008, 16:42)
Euhm nee, maar wel leuk geprobeerd.


wat klets je nou.. een goede dudu heeft al gouw dikke life en owned hdins .. alleen desync charge dins zijn kut maar dat zie ik ook nog wel gebeuren..nec heeft guided..
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 14 2008 11:02am
Quote (Tsubasa @ Thu, Feb 14 2008, 05:07pm)
mja ik vind gewoon dat bowas veel teveel generfed zijn

burizon + pierce was ownage ik mis 1.08/1.09


Ja! Burizon! =D
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 14 2008 11:07am
Quote (Skulvar @ Thu, 14 Feb 2008, 18:02)
Ja! Burizon! =D


daar heb ik overgehoord.. die schooten en die pijlen bleven maar piercen toch?
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 14 2008 11:14am
kon je buri toen al upg
ik vind 1.11 wel leuk alleen sommigen items zijn overpowered
en dat is jammer




Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 14 2008 11:18am
Quote (stefan_FFH @ Thu, 14 Feb 2008, 16:38)
hm true
maar in een pub is hmmr toch wel de ebste pub raper

miss hyb assa ook wel maar die heeft meer zwakheden


ik blijf bij een V/T met meer smite dan foh voor beste char ^ voor pub
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 14 2008 11:18am
Quote (stefan_FFH @ Thu, 14 Feb 2008, 18:14)
kon je buri toen al upg
ik vind 1.11 wel leuk alleen sommigen items zijn overpowered
en dat is jammer


lol!!

is dat een serieuze vraag? tongue.gif
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 14 2008 11:46am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, Feb 14 2008, 05:18pm)
lol!!

is dat een serieuze vraag? tongue.gif


weet ik veel speel sinds 1.10 ofzo^^
Member
Posts: 2,212
Joined: Sep 15 2006
Gold: 5,986.16
Feb 15 2008 01:22am
Bedankt voor alle reacties, weet niet wat ik er precies mee moet en ga gewoon door met mijn build.biggrin.gif
Ik wil het gewoon proberen omdat ik nooit duels doe maar het wel een leuke char lijkt.
Shiri
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 15 2008 05:52am
Quote (Shiri @ Fri, Feb 15 2008, 07:22am)
Bedankt voor alle reacties, weet niet wat ik er precies mee moet en ga gewoon door met mijn build.biggrin.gif
Ik wil het gewoon proberen omdat ik nooit duels doe maar het wel een leuke char lijkt.
Shiri


duel/tvt>>>pvm/mf etc wink.gif
Member
Posts: 9,951
Joined: Feb 20 2006
Gold: 187.03
Feb 15 2008 06:01am
ik vind als nog een baba heel sterk, volgens mij , is iemand die goed om kan gaan met een baba en veel goede items heeft alsnel in het voordeel tegen 90% van b.nett
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll