d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Series > Welke Volgen Jullie
Prev1234567Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 14 2008 01:41am
Quote (CorvX @ Wed, Feb 13 2008, 11:09pm)
Ik weet 't hehe, heb ook geen computer meer en dus zit heel af en toe eens achter internet in de coffeeshop.


ben je dakloos?

Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Feb 14 2008 02:13am
Quote (stefan_FFH @ Thu, Feb 14 2008, 07:41am)
ben je dakloos?


lol
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Feb 14 2008 02:24am
Quote (Tsubasa @ Thu, 14 Feb 2008, 09:13)
lol


jij valt dus onder de catogorie van post 1
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Feb 14 2008 03:29am
Quote (Tha_Axid @ Thu, Feb 14 2008, 08:24am)
jij valt dus onder de catogorie van post 1


care
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 14 2008 03:49am
Quote (Tha_Axid @ Thu, Feb 14 2008, 08:24am)
jij valt dus onder de catogorie van post 1


nog 1tje en je E-penis is weer een stukje groter geworden


btw
lost kijk ik ook wel eens wanneer begint het nieuwe seizoen?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 14 2008 06:24am
wij zijn aan het verbouwen en tv kijken gaat lastig dus ik volg op het moment niets

ik vind een serie volgen wel leuk ofzo.. maar ik blijf er niet speciaal voor thuis..
je hebt van die mensen en die hebben een heel schema van films die ze volgen sorry maar dat vindt ik echt levenloos -.-

btw valentijnsdag tongue.gif blush.gif
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Feb 14 2008 06:50am
Quote (Skulvar @ Wed, 13 Feb 2008, 19:32)
Eigenlijk dus heel comedy central behalve Frasier, hun beste serie!

Nog nooit van gehoord!
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold: 132.17
Feb 14 2008 06:58am
Quote (CorvX @ Thu, Feb 14 2008, 12:09am)
Ik weet 't hehe, heb ook geen computer meer en dus zit heel af en toe eens achter internet in de coffeeshop.


coffeeshop internetten? das toch kei duur daar? tenminste hier bij ons wel.
kun je beter naar internet cafe

This post was edited by Malakas on Feb 14 2008 06:59am
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 14 2008 07:21am
Quote (�?NNI @ Thu, 14 Feb 2008, 13:50)
Nog nooit van gehoord!


niet? das best leuk tongue.gif
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Feb 14 2008 08:00am
Quote (Malakas @ Thu, 14 Feb 2008, 13:58)
coffeeshop internetten? das toch kei duur daar? tenminste hier bij ons wel.
kun je beter naar internet cafe


50 cent voor 30 minuten, maar ze werken hier met een bonnetjes systeem.
Je koopt een bonnetje met een inlog naam en pass, dan log je in en kan je erachter. En als je eerder weg gaat heb je nog tijd over op je bonnetje en kan je dat de volgende keer gebruiken zoals ik nu doe hehe.
Maja, voor diegene die vroeg of ik dakloos was, nee ben ik niet. heb alleen 't geld niet voor een internet aansluiting, en tv vind ik niet de moeite waard.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234567Next
Add Reply New Topic New Poll