Quote (Malakas @ Thu, 14 Feb 2008, 13:58)
coffeeshop internetten? das toch kei duur daar? tenminste hier bij ons wel.
kun je beter naar internet cafe
50 cent voor 30 minuten, maar ze werken hier met een bonnetjes systeem.
Je koopt een bonnetje met een inlog naam en pass, dan log je in en kan je erachter. En als je eerder weg gaat heb je nog tijd over op je bonnetje en kan je dat de volgende keer gebruiken zoals ik nu doe hehe.
Maja, voor diegene die vroeg of ik dakloos was, nee ben ik niet. heb alleen 't geld niet voor een internet aansluiting, en tv vind ik niet de moeite waard.