d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ik Ga Deze Zomer Naar Brazil! > Ja
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Feb 13 2008 09:57am
Inappropriate Post Content
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 13 2008 10:14am
Quote (Wuben[NM] @ Wed, 13 Feb 2008, 15:49)
Je maakt kennis met een andere cultuur (eten, tradities, sport, humor enzovoorts), je zal je dagelijks moeten redden in een andere taal, je ontmoet nieuwe mensen, je leert een nieuwe stad kennen en zo kan ik nog wel even doorgaan. Deze ervaringen doe je alleen op als je meer dan 4 maanden in een ander land verblijft. Maak het zelf maar eens mee en je zal het ongetwijfeld met me eens zijn.


thx en klinkt wel spannend zo ja wink.gif

ik wil graag de wereld verkennen btw
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 13 2008 10:59am
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Feb 13 2008, 04:14pm)
thx en klinkt wel spannend zo ja wink.gif

ik wil graag de wereld verkennen btw


via een organizatie of zelf alles regelen?
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Feb 13 2008 11:02am
Quote (stefan_FFH @ Wed, 13 Feb 2008, 17:34)
ik blijf er 2 denk dat ook wel lang genoeg is
had ook voor 1 jaar kunnen gaan maar ja goed is goed


Ons werd verteld over hoe migratie werkt via een bepaald model met verschillende fases. De eerste 4 maanden zijn de toeristische fase, waaraan alles in het land mooi, leuk of grappig is. Na 4 maanden begin je je te ergeren aan de cultuur het land en verlang je terug naar wat je bekend is. Dat duurt ook weer een paar maanden en uiteindelijk zal je je aanpassen om een burger van dat land te worden. Het geheel duurt net iets meer dan een jaar, als ik het me goed herinner.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 13 2008 11:05am
Quote (stefan_FFH @ Wed, 13 Feb 2008, 17:59)
via een organizatie of zelf alles regelen?


zelf regelen

word meer het ene jaar hierheen het andere daar heen

wil heel graag zo'n tattoo op de oude nieuwzeelandse stijl

met de hand gezet dus smile.gif

het verste dat ik ooit ben geweest is spanje en dat was dan noord spanje
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 13 2008 11:25am
Quote (Wuben[NM] @ Wed, 13 Feb 2008, 13:46)
Toen ik een jaar of 16 was heb ik een paar weken zo'n uitwisseling gehad met Italiaanse studenten. Dat was top, vooral de tijd daar; begin zomer in de omgeving van Milaan.

1,5 jaar geleden enkele maanden in Toronto gezeten voor de studie; was ook geweldig. Sowieso is zo'n ervaring onvergetelijk en verrijkt het je persoonlijkheid.


dat lijkt me nu egt vet..

This post was edited by CpTJenJen on Feb 13 2008 11:27am
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 13 2008 11:30am
Quote (Wuben[NM] @ Wed, Feb 13 2008, 05:02pm)
Ons werd verteld over hoe migratie werkt via een bepaald model met verschillende fases. De eerste 4 maanden zijn de toeristische fase, waaraan alles in het land mooi, leuk of grappig is. Na 4 maanden begin je je te ergeren aan de cultuur het land en verlang je terug naar wat je bekend is. Dat duurt ook weer een paar maanden en uiteindelijk zal je je aanpassen om een burger van dat land te worden. Het geheel duurt net iets meer dan een jaar, als ik het me goed herinner.


das wel een mooi concep
maar ik ga voor de 2 maanden omdat ik geen jaar meer kan verliezen met mijn studie

This post was edited by stefan_FFH on Feb 13 2008 11:30am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll