d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Wat Doe Je ... > als je beste vriend zegt dat
Prev12345610Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Banned
Gold: 0.01
Warn: 20%
Mar 3 2006 06:31am
Quote (¢?NNI @ Fri, 3 Mar 2006, 13:25)
Quote (xepolite)
Volgens mij insinueert hij hiermee helemaal niets.

Niet?
Quote (Respectster)
Je kan het beter zeggen er voor uit komen dan stilletjes er over zwijgen

Toch wel.
Quote (xepolite)
Er zijn hier mensen die over dat soort dingen nogal struikelen...

Struikelen klinkt zo negatief. Ik noem het liever een "als je iets zegt, zeg het dan juist"-attitude.

De post die ik toen maakte hield geen rekening met toekomstige posts van respectster. Hij heeft nu trouwens ook gezegd dat dat enkel is hoe hij/zij erover denkt.
Member
Gold: 0.00
Mar 3 2006 08:32am
Quote (xepolite @ Fri, 3 Mar 2006, 13:31)
Quote (¢?NNI @ Fri, 3 Mar 2006, 13:25)
Quote (xepolite)
Volgens mij insinueert hij hiermee helemaal niets.

Niet?
Quote (Respectster)
Je kan het beter zeggen er voor uit komen dan stilletjes er over zwijgen

Toch wel.
Quote (xepolite)

Struikelen klinkt zo negatief. Ik noem het liever een "als je iets zegt, zeg het dan juist"-attitude.

De post die ik toen maakte hield geen rekening met toekomstige posts van respectster. Hij heeft nu trouwens ook gezegd dat dat enkel is hoe hij/zij erover denkt.

Uhm. Inderdaad.
Daaruit blijkt dat ik het doel van zijn post juist interpreteerde.

En ja, Respectster heeft inderdaad de neiging om zijn mening te wijzigen van het moment dat hij kritiek krijgt. Onzelfzekerheid. Daar ligt het aan.
Member
Gold: 0.31
Mar 3 2006 09:31am
Quote (xepolite)

zoals ik; imo is hetgeen ik er nu gewoon altijd bijvoeg.

En over het topic zelf, ik volg verpleegkunde dus laten we zeggen dat ik zeer vaak in contact kom met homo's en consorten. Niet dat ik zelf een homo ben maar op mijn school zijn er beduidend meer homo's dan op mijn vorige scholen. Toeval? Leeftijd? Richting? Ik weet het niet, het lijken of er zijn er gewoon meer.
Nuja, ik heb niets tegen homo's of lesbiennes. Ze zijn niet anders dan hun sexuele voorkeur, geen reden om ze daarvoor te negeren. Ik had veel vragen over hoe ze denken en heb het al eens proberen vergelijken met het stereotype hetero zijn. De enige aspecten die verschillen zijn de fysieke aspecten, de 'iets mannelijker lesbiennes' en de 'iets vrouwelijker homo's' en de mensen die erin overdrijven en lopen paraderen met hun homo zijn wat die gemeenschap niet altijd apprecieert en een goed beeld geeft.
Ik ben zelfs al eens met een groepje hoofdzakelijk bestaande uit holebi's naar zo een 'wel jong niet hetreo' fuif meegeweest in Gent. Laten we ff de voor en nadelen zeggen van zo een fuif :
- Je kijkt links, 2 mannen aan het kussen (geef nu toe niet echt aangenaam zicht, je mag zeggen wat je wil). Je kijkt rechts van je en je ziet 2 vrouwen kussen (aangenamer dan links ofc).
- Ook al barst er een fuif los je houd je nog altijd ietswat in omdat je bewust bepaalde situatiewil vermijden
- Volledig andere en lossere sfeer
Banned
Mar 3 2006 09:32am
En ja, Respectster heeft inderdaad de neiging om zijn mening te wijzigen van het moment dat hij kritiek krijgt. Onzelfzekerheid. Daar ligt het aan.

Is da zo ? oh Hmm slechte eigenshap ,zou er op es op letten
Banned
Mar 3 2006 09:56am
Toch raar eigenlijk, lesbiennes worden wereldwijd meer geaccepteerd dan homo's. Persoonlijk heb ik het niet zo op beide vormen van sexualiteit. Ze mogen gerust hun gang gaan, zolang ik er maar niets mee te maken heb.

Toch zie ik liever twee zoenende vrouwen dan mannen...
Member
Mar 3 2006 09:57am
Quote (respectster @ Fri, 3 Mar 2006, 16:32)

Is da zo ? oh Hmm slechte eigenshap ,zou er op es op letten

Dat is zo. Je maakte zelfs een topic met "excuses" omdat anderen commentaar hadden op je hoge postfrequentie. Veel medelijden kreeg je gelukkig niet, ik ben je "oh sorry voor dit, sorry voor dat" attitude al beu van de eerste seconde ik ermee in contact kwam.

Btw:
1. Plaats geen spaties voor een leesteken.
2. Probeer het gebruik van hoofdletters correct toe te passen
Dat heeft toch ook niets met dyslectie te maken.

Edit:
Eigenlijk hebben homo's en lesbiennes gewoon een aangeboren hersenstoornis, vandaar ook dat homo's zich veel vrouwelijker gedragen, en omgekeerd bij lesbiennes. Ik wil natuurlijk niet zeggen dat het ALTIJD zo is, want in sommige landen is het een trend aan het worden om homo/lesbienne te zijn. Voor een deel door de invloed van de media, tv programma's zoals "De heren maken de man" maken homo's populairder. Ik vind dat soort programma's bullshit, aangezien seksuele voorkeur niets zegt over het voorkomen.

This post was edited by ¢?NNI on Mar 3 2006 10:02am
Member
Gold: 0.48
Mar 3 2006 10:00am
Quote (xepolite @ Fri, 3 Mar 2006, 16:56)
Toch raar eigenlijk, lesbiennes worden wereldwijd meer geaccepteerd dan homo's. Persoonlijk heb ik het niet zo op beide vormen van sexualiteit. Ze mogen gerust hun gang gaan, zolang ik er maar niets mee te maken heb.

Dat is nou de reden! Zoals iedereen weet, mannen zijn meer op sex uit dan vrouwen.. En de meeste mannen vinden het geil als ze 2 meiden zien zoenen/sex hebben..
Member
Mar 3 2006 10:04am
Quote (Doggy-Style @ Fri, 3 Mar 2006, 17:00)

Dat is nou de reden! Zoals iedereen weet, mannen zijn meer op sex uit dan vrouwen.. En de meeste mannen vinden het geil als ze 2 meiden zien zoenen/sex hebben..

En sinds wanneer zijn mannen meer uit op sex?
Dat is gewoon een cliché... maar ik denk niet dat het te bewijzen valt. Ik denk trouwens ook niet dat het waar is. Misschien laten mannen het meer blijken, maar dat wil niets zeggen.
Banned
Mar 3 2006 10:10am
Quote (¢?NNI @ Fri, 3 Mar 2006, 17:04)
Quote (Doggy-Style @ Fri, 3 Mar 2006, 17:00)
Toch
raar eigenlijk, lesbiennes worden wereldwijd meer geaccepteerd dan homo's. Persoonlijk heb ik het niet zo op beide vormen van sexualiteit. Ze mogen gerust hun gang gaan, zolang ik er maar niets mee te maken heb.  Toch zie ik liever twee zoenende vrouwen dan mannen...

En sinds wanneer zijn mannen meer uit op sex? Dat is gewoon een cliché... maar ik denk niet dat het te bewijzen valt. Ik denk trouwens ook niet dat
het waar is. Misschien laten mannen het meer blijken, maar dat wil niets zeggen.

Is wel waar, zoals je waarschijnlijk wel weet zit het mannelijke lichaam vol met Testosteron. Testosteron zorgt voor het libido. Het lichaam van een vrouw bevat ook wel testosteron, maar veel en veel minder.

Daarnaast is in eerste instantie de functie van de man zorgen voor zoveel mogelijk nakomelingen, dus is het wel logisch dat mannen meer uit zijn op sex.

This post was edited by xepolite on Mar 3 2006 10:11am
Member
Gold: 0.48
Mar 3 2006 10:14am
Quote (¢?NNI @ Fri, 3 Mar 2006, 17:04)

En sinds wanneer zijn mannen meer uit op sex?
Dat is gewoon een cliché... maar ik denk niet dat het te bewijzen valt. Ik denk trouwens ook niet dat het waar is. Misschien laten mannen het meer blijken, maar dat wil niets zeggen.

Kom op.. Zulke dingen zijn vaak genoeg in de media geweest. Ik heb ook weleens uitslagen van interviews/tests gezien waar uit blijkt dat mannen meer op sex uit zijn dan vrouwen.
Ik ben nu druk bezig met een PO voor school (ik zou hier eigenlijk helemaal niet moeten posten) Maar als ik vanavond ff tijd heb, zal ik voor je rondneuzen op internet..

This post was edited by Doggy-Style on Mar 3 2006 10:14am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345610Next
Add Reply New Topic New Poll