Quote (xepolite)
Er zijn hier mensen die over dat soort dingen nogal struikelen...
zoals ik; imo is hetgeen ik er nu gewoon altijd bijvoeg.
En over het topic zelf, ik volg verpleegkunde dus laten we zeggen dat ik zeer vaak in contact kom met homo's en consorten. Niet dat ik zelf een homo ben maar op mijn school zijn er beduidend meer homo's dan op mijn vorige scholen. Toeval? Leeftijd? Richting? Ik weet het niet, het lijken of er zijn er gewoon meer.
Nuja, ik heb niets tegen homo's of lesbiennes. Ze zijn niet anders dan hun sexuele voorkeur, geen reden om ze daarvoor te negeren. Ik had veel vragen over hoe ze denken en heb het al eens proberen vergelijken met het stereotype hetero zijn. De enige aspecten die verschillen zijn de fysieke aspecten, de 'iets mannelijker lesbiennes' en de 'iets vrouwelijker homo's' en de mensen die erin overdrijven en lopen paraderen met hun homo zijn wat die gemeenschap niet altijd apprecieert en een goed beeld geeft.
Ik ben zelfs al eens met een groepje hoofdzakelijk bestaande uit holebi's naar zo een 'wel jong niet hetreo' fuif meegeweest in Gent. Laten we ff de voor en nadelen zeggen van zo een fuif :
- Je kijkt links, 2 mannen aan het kussen (geef nu toe niet echt aangenaam zicht, je mag zeggen wat je wil). Je kijkt rechts van je en je ziet 2 vrouwen kussen (aangenamer dan links ofc).
- Ook al barst er een fuif los je houd je nog altijd ietswat in omdat je bewust bepaalde situatiewil vermijden
- Volledig andere en lossere sfeer