d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ok Spinnenfobie Slaat Weer Toe > Wtf
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 37
Joined: Feb 13 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 13 2008 06:58am
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Feb 13 2008, 12:57pm)
oke gehawkt is trug of jij bent net zo erg, mag je gelijk weer oprotten.


Of je doet gewoon even normaal?
Member
Posts: 5,136
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1,015.00
Feb 13 2008 07:33am
Quote (uNoTopia @ Tue, 12 Feb 2008, 20:05)
Wat een onzin.
onzin.nl ?
Quote (Tsubasa @ Tue, 12 Feb 2008, 23:56)
haha jij verlaagd je om voor geld gras te maaien

kanker sloeber
beter dan gratis... Oo
Quote (tenshinhan @ Wed, 13 Feb 2008, 00:26)
Hoezo srry, we weten dat je het gewoon doet om je post count wink.gif

Truste mensen
postcount is belangrijk ! :>
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Feb 13 2008 07:46am
Quote (Stofzuiger @ Wed, Feb 13 2008, 01:58pm)
Of je doet gewoon even normaal?


JIJ moet normaal doen meneertje..
Als iemand zo word beledigd doe je niet duimpjes omhoog..
of je houd je kop of je zegt dat die ander ze kop moet houden.. zoals ik nu tegen jou zeg : HOU je kop DICHT
Banned
Posts: 37
Joined: Feb 13 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 13 2008 08:47am
Quote (Apachai @ Wed, Feb 13 2008, 01:46pm)
JIJ moet normaal doen meneertje..
Als iemand zo word beledigd doe je niet duimpjes omhoog..
of je houd je kop of je zegt dat die ander ze kop moet houden.. zoals ik nu tegen jou zeg : HOU je kop DICHT


Als ik zie wat hij anderen toewenst.. en mij behandeld...
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Feb 13 2008 08:48am
Quote (Stofzuiger @ Wed, 13 Feb 2008, 15:47)
Als ik zie wat hij anderen toewenst.. en mij behandeld...


Och gut.... gaat het? sad.gif

This post was edited by uNoTopia on Feb 13 2008 08:48am
Banned
Posts: 37
Joined: Feb 13 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 13 2008 08:54am
Quote (uNoTopia @ Wed, Feb 13 2008, 02:48pm)
Och gut.... gaat het? sad.gif


Ja hoor
Member
Posts: 9,951
Joined: Feb 20 2006
Gold: 187.03
Feb 13 2008 09:33am
WAT IS DE HYVES VAN BADBOY =(
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Feb 13 2008 10:21am
Quote (Stofzuiger @ Wed, 13 Feb 2008, 15:54)
Ja hoor


Huil dan niet zo.

This post was edited by mUMmY- on Feb 13 2008 10:21am
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 13 2008 10:55am
Quote (mUMmY- @ Wed, 13 Feb 2008, 17:21)
Huil dan niet zo.


stofzuiger was gehawkd ^

SNIELSJE WROM WIL JE DAT WETEN =)
Member
Posts: 9,144
Joined: Feb 26 2005
Gold: 774.55
Feb 13 2008 11:17am
Quote (Ov2rkill @ Tue, 12 Feb 2008, 21:11)


Liften met 1 marokaan, met 3 marokanen hahahahahahha geweldig !

Quote (CpTJenJen @ Tue, 12 Feb 2008, 20:18)


gatver tongue.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll