d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Is Texazon Aan De Beurt Om Tt's Uit Te Delen? > Check It
Prev123456Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Feb 12 2008 02:49pm
05 accounts zijn die shiiiiiijtt...
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 12 2008 03:56pm
Quote (triple_han @ Tue, Feb 12 2008, 04:30pm)
Serj had ik nog nooit van gehoord eigenlijk, Saefti natuurlijk wel en newstyle ken ik een beetje.


newstyle is hopeloos in the pvp scene
hij is naar lddr gevlucht omdat zijn clan op nl gecockstomped is
skilles die gast

Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 12 2008 04:19pm
Quote (JurK. @ Tue, 12 Feb 2008, 13:25)
late we wel wezen.. der zijn hier mensen bij die:
lid zijn vanaf ergens half 2007, maar
- xxx dollar hebbe gedokt
- vriende zijn met mods

deze mense krijgen een tt. bij de FAQ over tt's staat dat deze uitgedeeld worden aan mensen die hem verdienen. als ik zie wie er tegenwoordig tt's krijgen dan stel ik daar tog zwaar mn vraagtekens bij.. de helft van de mense met n tt vertrouw ik niet.


#3 #5 allebei 07 users op top donor list
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 12 2008 04:20pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, Feb 12 2008, 11:19pm)
#3 #5 allebei 07 users op top donor list


Jij houdt dat bij? o_O
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Feb 12 2008 04:22pm
Quote (Skulvar @ Tue, Feb 12 2008, 10:20pm)
Jij houdt dat bij? o_O


Ja want savonds hoeft hij geen gras te maaien
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 12 2008 05:16pm
Quote (Skulvar @ Tue, 12 Feb 2008, 23:20)
Jij houdt dat bij? o_O


nee daar zag ik toevallig laatst een topic over ^^

een echte grasmaaiende badboy doet zelfs 's avonds grasmaaien Tsubasa
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 12 2008 05:20pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Feb 13 2008, 12:16am)
nee daar zag ik toevallig laatst een topic over  ^^

een echte grasmaaiende badboy doet zelfs 's avonds grasmaaien Tsubasa


Zélfs als het giet?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 12 2008 05:22pm
Quote (Skulvar @ Wed, 13 Feb 2008, 00:20)
Zélfs als het giet?


zelfs als het oorlog is ! en de bommen vallen uit de lucht!
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 12 2008 05:23pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Feb 13 2008, 12:22am)
zelfs als het oorlog is ! en de bommen vallen uit de lucht!


Hmm, kon je niet slapen? tongue.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 12 2008 05:29pm
Quote (Skulvar @ Wed, 13 Feb 2008, 00:23)
Hmm, kon je niet slapen? tongue.gif


kan xD

kheb net nog ff het gras gemaaid nu ga ik echt naar bed ^^
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123456Next
Closed New Topic New Poll