d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Tv Series > Dizzle
Prev123456Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 5,136
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1,015.00
Feb 11 2008 03:06pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 11 Feb 2008, 21:52)
die 2e regel keur ik af
hoezo ? je hebt toch vrij veel kennis nodig om een beetje macht te krijgen, aangezien veel mensen die kennis wel zulle hebbe
Member
Posts: 4,750
Joined: Aug 11 2007
Gold: 11,155.00
Feb 11 2008 03:14pm
Wanneer de stakingen ophouden ga ik terug beginnen aan Lost, Heroes en Prison break.
Dat zijn zowat de enige series dat ik volg.
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Feb 11 2008 03:16pm
Quote (Mesingel @ Mon, 11 Feb 2008, 22:06)
hoezo ? je hebt toch vrij veel kennis nodig om een beetje macht te krijgen, aangezien veel mensen die kennis wel zulle hebbe


tis allemaal nogal relatief.
maar kennis is macht
bv, met kennis kun je betere wapens maken -> wapenwedloop winnen -> meer macht -> ez
Member
Posts: 854
Joined: Apr 18 2005
Gold: 4.00
Feb 11 2008 03:27pm
Quote (Sefran @ Mon, Feb 11 2008, 11:14pm)
Wanneer de stakingen ophouden ga ik terug beginnen aan Lost, Heroes en Prison break.
Dat zijn zowat de enige series dat ik volg.


Die zijn net voorbij hoor wink.gif dus over een paar maandjes weer massaal kijken ^^
Member
Posts: 5,136
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1,015.00
Feb 11 2008 09:38pm
Quote (Shinobi-tlo @ Mon, 11 Feb 2008, 22:27)
Die zijn net voorbij hoor wink.gif dus over een paar maandjes weer massaal kijken ^^
idd, beetje tijd geven, dan komt alles in orde

hopelijk beginne ze ook snel weer met heroes jah ...
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Feb 12 2008 09:23am
en hopelijk wat betere aflevering van atlantis, in seizoen werden betere afleveringen belooft dan in se3, maar ik vind t tot nu toe grotendeels nog wel tegenvallen
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Feb 12 2008 03:11pm
heb nu op me pc staan:
alle afleveringen Lost
alle afleveringen southpark tmt season 11
alle afleveringen family guy tot nu toe
alle afleveringen star trek enterprise biggrin.gif
alle afleveringen scrubs
alle afleveirngen mythbusters
alle afleveringen futurama
oceans 11 12 13 (op tip van peter)
borat
fight club
pulp fiction
golden compas - al gezien though
beowulf
zon 6gb aan muziek van WAFFELZ.FM icon_pointl.gif een van de beste sites op internet
en nog zon 19gb aan gekeyloggede porno van welivetogether en bangbro's first time video en rest zijn pink paradise films etc
deepthroat 72 <- zon kut film srsly.

beste trackers:
torrentleech
torrentbytes
supertorrents
waffels
empornium
pussytorrents
en dan nog isohunt voor de dingen die niet op private trackers staan.
ik heb nu ook bijna een hdbits invite en ik ben nog op zoek naar een sct invite.

btw die gnutella clients zuigen piemels atm

oja en me downloads map is op het moment 268gb groot en dan heb ik nog een apparte porno map en die is 32gb
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 12 2008 04:28pm
Quote (Wasbeertje @ Tue, 12 Feb 2008, 22:11)
heb nu op me pc staan:
alle afleveringen Lost
alle afleveringen southpark tmt season 11
alle afleveringen family guy tot nu toe
alle afleveringen star trek enterprise biggrin.gif
alle afleveringen scrubs
alle afleveirngen mythbusters
alle afleveringen futurama
oceans 11 12 13 (op tip van peter)
borat
fight club
pulp fiction
golden compas - al gezien though
beowulf
zon 6gb aan muziek van WAFFELZ.FM icon_pointl.gif een van de beste sites op internet
en nog zon 19gb aan gekeyloggede porno van welivetogether en bangbro's first time video en rest zijn pink paradise films etc
deepthroat 72 <- zon kut film srsly.

beste trackers:
torrentleech
torrentbytes
supertorrents
waffels
empornium
pussytorrents
en dan nog isohunt voor de dingen die niet op private trackers staan.
ik heb nu ook bijna een hdbits invite en ik ben nog op zoek naar een sct invite.

btw die gnutella clients zuigen piemels atm

oja en me downloads map is op het moment 268gb groot en dan heb ik nog een apparte porno map en die is 32gb


en iedere dag 5 uur online op jsp..

en maar klagen dat ie nog maagd is..
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Feb 12 2008 04:29pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, Feb 12 2008, 10:28pm)
en iedere dag 5 uur online op jsp..

en maar klagen dat ie nog maagd is..


Beter maagd dan ontmaagd worden door een grasmaaier
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Feb 12 2008 04:44pm
Quote (Tsubasa @ Tue, 12 Feb 2008, 23:29)
Beter maagd dan ontmaagd worden door een grasmaaier


Details? Klinkt interessant.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123456Next
Closed New Topic New Poll