d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Daar Gaan We Weer > Stage..
Prev1234567Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Feb 13 2008 03:37pm
Quote (Ov2rkill @ Wed, Feb 13 2008, 03:28pm)
Nja, 'k zit toch in mijn laatste jaar! (als mijn herexamen goed uitvallen toch)
En u als patiënt hebben, goh, 't zou geen uitdaging zijn hoor
Hmmm... ben er nog niet over uit of ik dat als een compliment of belediging zal opvatten. Hehaehea

Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Feb 13 2008 03:44pm
Quote (Malakas @ Wed, 13 Feb 2008, 22:33)
kok opleiding? dat hoor je niet veel


is een gerichte opleiding. kzit er nog over te denken om die ook te gaan doen nadat ik me hbo heb afgerond.. van de andere kant is t mss verstandiger om voor de hoger hotelschool te gaan. moet nog bekijken wat de mogelijkheden zijn..
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Feb 13 2008 04:12pm
Quote (Flatulence @ Wed, Feb 13 2008, 10:37pm)
Hmmm... ben er nog niet over uit of ik dat als een compliment of belediging zal opvatten. Hehaehea


Playing ze mind games already i am!
*sending out weird vibezzz*
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 14 2008 02:23am
Quote (Apachai @ Wed, Feb 13 2008, 01:40pm)
IK doe koksopleiding op het ROC xD
@ Texel - Niveau 3 icon_pointr.gif zelfstandigwerkendkok


Relaxe
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Feb 14 2008 04:13am
Quote (Ov2rkill @ Thu, Feb 14 2008, 12:12am)
Playing ze mind games already i am!
*sending out weird vibezzz*
ze Germans! zey are coming!

Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Feb 14 2008 04:31am
Quote (Flatulence @ Thu, 14 Feb 2008, 11:13)
ze Germans! zey are coming!


Grüezi!
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Feb 14 2008 04:34am
Quote (WemyNM @ Thu, Feb 14 2008, 12:31pm)
Grüezi!
Ach sooooo, Graubünden!

Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Feb 14 2008 04:38am
Quote (Flatulence @ Thu, 14 Feb 2008, 11:34)
Ach sooooo, Graubünden!


Na klar, warst du schon mal in diesem Kanton?
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Feb 14 2008 04:46am
Quote (WemyNM @ Thu, Feb 14 2008, 12:38pm)
Na klar, warst du schon mal in diesem Kanton?
Nein, google ist mein freund ^^

Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 14 2008 06:44am
Quote (Flatulence @ Thu, 14 Feb 2008, 11:13)
ze Germans! zey are coming!


snatch? tongue.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234567Next
Add Reply New Topic New Poll