☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Eerste Ladder Slasher Master Quest > En Heb Het Gehaald :)
Prev
1
2
3
4
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 773
Replies: 34
Track Topic
GreNathan
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold
:
326.73
#31
Feb 11 2008 01:35pm
Quote (mod-termi @ Mon, 11 Feb 2008, 21:08)
gz apo ^^ ik ben lvl 22, ben het ook ff beu, men muis begaf het bijna
LOL je moet ook niet op de muis raggen
Kanni
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold
:
0.00
#32
Feb 12 2008 11:35am
Quote (RestrainedLove @ Sun, 10 Feb 2008, 19:15)
PM njaguar en vraag hem wat de mogelijkheden zijn voor jouw naam, als het goed is geeft hij je sowieso een gratis naamverandering.
Ik weet alleen niet of je je naam naar wat dan ook kan veranderen of dat je alleen de symbolen mag laten aanpassen.
Ik zal 't weleens proberen in 'n moment dat niet tot tijd toebehoort.
Wasbeertje
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold
:
6.00
Warn: 40%
#33
Feb 12 2008 03:26pm
ik speel ladderslasher vaker als cs:s want de graphics in ladderslasher zijn gewoon vergelijkbaar met die van crysis
Shiri
Member
Posts: 2,212
Joined: Sep 15 2006
Gold
:
5,986.16
#34
Feb 14 2008 03:34am
En waar speel je dan de quests, ben er nog geen tegen gekomen?
Snap ook niet veel van het spel.
Alvast bedankt Shiri
stefan_FFH
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold
:
21.91
Warn: 20%
#35
Feb 14 2008 03:45am
Quote (Shiri @ Thu, Feb 14 2008, 09:34am)
En waar speel je dan de quests, ben er nog geen tegen gekomen?
Snap ook niet veel van het spel.
Alvast bedankt Shiri
je moet ook minstens lvl 71 zijn
Go Back To
Nederlands
Topic List
Prev
1
2
3
4
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact