Quote (Tha_Axid @ Sat, 9 Feb 2008, 22:47)
ik voel me verveelt, want er is niemand op msn
en ik kan niet weg want ik moet morgen fit zijn.
ook ben ik teleurgesteld dat de vakantie al weer bijna voorbij is.
ik denk dat ik hier morgen nog even om ga huile
wth? ( what the hell ) heb jij vakantie?