d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hiphop 4 > A Topic About Music, Without Any Spam.
Prev12345620Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Feb 23 2008 10:12am
Heb 'Pie & Mash' van Kubus & Bangbang net even vluchtig beluisterd, maar na 'n eerste luisterbeurt ben ik niet erg onder de indruk. Moet vast nog wat wennen.

Quote (Wuben)
Ik dacht, misschien bedoelde je vorige keer dat je Kingdom Come beter vond dan graduation, wat ik nog kan begrijpen.

'Mensen verschillen, twisten bestaan / ik ben wie ik ben, en jij kan op je kop gaan staan' - Alain uit 'Het Eiland'
Member
Posts: 6,010
Joined: Aug 13 2006
Gold: 2,001.67
Feb 24 2008 08:31am
Quote (�?NNI @ Sat, 23 Feb 2008, 16:12)
Heb 'Pie & Mash' van Kubus & Bangbang net even vluchtig beluisterd, maar na 'n eerste luisterbeurt ben ik niet erg onder de indruk. Moet vast nog wat wennen.


'Mensen verschillen, twisten bestaan / ik ben wie ik ben, en jij kan op je kop gaan staan' - Alain uit 'Het Eiland'


happy.gif en het is nog waarook biggrin.gif
Member
Posts: 6,010
Joined: Aug 13 2006
Gold: 2,001.67
Feb 24 2008 08:35am
Quote (WemyNM @ Mon, 18 Feb 2008, 16:51)
http://www.youtube.com/watch?v=VS1WUBEVh98&NR=1

Vette Zwitserse rap, ouwe!

Figg di!


deze is wel goed beter dan ik verw8 had eerlijk gezegd
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Feb 26 2008 01:37pm
Member
Posts: 854
Joined: Apr 18 2005
Gold: 4.00
Feb 26 2008 07:21pm
^ Gramma boy! Geen fan van kempi maar dit is wel een chille plaat wink.gif

Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Feb 27 2008 01:59pm
@Shinobi-tlo:

Ja precies, deze is gewoon hard. Zijn 3.1 mixtape viel zwaaaaar tegen. ohmy.gif


Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Mar 1 2008 08:10am
Quote (JWT @ Sat, 1 Mar 2008, 15:07)


Jij kan mij vast wel even een link sturen naar het nieuwe U-niq album? heart.gif ?


Edit: Waar ik hem kan downloaden uiteraard. ^__^

This post was edited by uNoTopia on Mar 1 2008 08:10am
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Mar 1 2008 08:36am
Quote (uNoTopia @ Sat, Mar 1 2008, 02:10pm)
Jij kan mij vast wel even een link sturen naar het nieuwe U-niq album? heart.gif ?


Edit: Waar ik hem kan downloaden uiteraard. ^__^
Nee, ik heb momenteel geen computer. (nu zit ik ergens anders op de PC) Heb niet eens Pie & Mash.

Excuses moi.

Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Mar 2 2008 08:12am
Quote (JWT @ Sat, 1 Mar 2008, 15:36)
Nee, ik heb momenteel geen computer. (nu zit ik ergens anders op de PC) Heb niet eens Pie & Mash.

Excuses moi.

Verwacht maar niet teveel van Pie & Mash.

uNoTopia: Check je PM!
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345620Next
Closed New Topic New Poll