Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, Feb 9 2008, 06:04pm)
agressief waar dan?
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, Feb 9 2008, 05:48pm)
hou gewoon je bek dicht en ga in een ander topic spammen meneer achterlijk
Lijkt me niet bepaald vriendelijk? Of zit er een verborgen boodschap in, mss één in symbolen? Help me dan even het te ontcijferen als het zo is.
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, Feb 9 2008, 06:04pm)
/e en nee dat mensen ander mans keuzes belachelijk noemen is niet de reden van deze topic
Dan weet je het bij deze.