d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Tattoo's
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 10,111
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Feb 9 2008 11:11am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, Feb 9 2008, 06:04pm)
agressief waar dan?



Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, Feb 9 2008, 05:48pm)
hou gewoon je bek dicht en ga in een ander topic spammen meneer achterlijk



Lijkt me niet bepaald vriendelijk? Of zit er een verborgen boodschap in, mss één in symbolen? Help me dan even het te ontcijferen als het zo is.

Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, Feb 9 2008, 06:04pm)


/e en nee dat mensen ander mans keuzes belachelijk noemen is niet de reden van deze topic


Dan weet je het bij deze.

Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Feb 9 2008 11:12am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, Feb 9 2008, 04:57pm)
een dagje naar noordhoek lijkt me nog toepasselijker op dit moment.


oei

JONGENS JONGENS IK WORD IRL MET DOOD BEDREIGT OMGGGG

bbdg je moet zon soort tatoeage nemen!:
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Feb 9 2008 11:14am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, 9 Feb 2008, 18:10)
ik denk dat je even de hele topic moet lezen voordat je dom gaat spammen.


Ik heb heel de topic gelezen en wil je niet beledigen betreffende je familie.
Dom, daarentegen, is zinnen bouwen die niet kloppen en de volledige betekenis verliezen.
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 9 2008 11:15am
lol
een tatoo zetten dan bestempeld iedereen je al met een voordeel
en het is gewoon dom vanwege je zus een tatoo te zetten

en je krijgt er later spijt van
laat ook is pic zien
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 9 2008 11:19am
laat maar met jullie ken je nergens over praten kinderen ik ga wel door met achterlijk carnaval overal te spammen..

jullie snappen kennelijk de betekenis van deze topic niet.. Triest.

Ik vroeg niet wat jullie van mijn redenen vinden of iig vroeg ik jullie mening helemaal niet ik zocht voor mensen met ook tattoo's en ben geintereseerd in jullie/zijn tattoo's
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Feb 9 2008 11:20am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, Feb 9 2008, 05:19pm)
laat maar met jullie ken je nergens over praten kinderen ik ga wel door met achterlijk carnaval overal te spammen..

jullie snappen kennelijk de betekenis van deze topic niet.. Triest.

Ik vroeg niet wat jullie van mijn redenen vinden of iig vroeg ik jullie mening helemaal niet ik zocht voor mensen met ook tattoo's en ben geintereseerd in jullie/zijn tattoo's


Kerel, zoiets kan je bespreken met sociale vrienden
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Feb 9 2008 11:20am
PM CorvX
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Feb 9 2008 11:21am
die mensen zijn er dus duidelijk niet.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 9 2008 11:21am
Quote (Sjaakje007 @ Sat, 9 Feb 2008, 18:20)
Kerel, zoiets kan je bespreken met sociale vrienden


ik hoef niets te bespreken ik ben, geintereseerd..
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Feb 9 2008 11:22am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, 9 Feb 2008, 18:21)
ik hoef niets te bespreken ik ben, geintereseerd..


whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
geintresseerd? in wie? edu?
lol, serieus ga een ander forum zoeken, iets met paarden of zo
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll