d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ik Vond Hem Wel Cool
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 602
Joined: Feb 9 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Feb 9 2008 08:37am
Quote (Apachai @ Sat, Feb 9 2008, 01:40pm)
is prima mogelijk hoor..
lvl service voor fg of gewoon een 24/7 freak zijn en alleen maar baalruns hell doen..


uhuh, lvl services, zou ik ook trots op zijn
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Feb 9 2008 08:38am
Quote (BanaanMetBolhoed @ Sat, Feb 9 2008, 02:37pm)
uhuh, lvl services, zou ik ook trots op zijn


Ja dan doe ik het liever zelf
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 9 2008 08:44am
voor .11 was lvl 99 worden makkelijker ^^

volgens mij een gefixte bug ergens

mijn hoogste char op nl is 96 en op ladder was 94 meeste zijn lvl 90 bij mij
Banned
Posts: 602
Joined: Feb 9 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Feb 9 2008 08:56am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, Feb 9 2008, 02:44pm)
voor .11 was  lvl 99 worden makkelijker ^^

volgens mij een gefixte bug ergens

mijn hoogste char op nl is 96 en op ladder was 94 meeste zijn lvl 90 bij mij


Toen was je ook niet zó 99 hoor tongue.gif
Ergens prelod kon het nog wel heel makkelijk XD
Member
Posts: 2,847
Joined: May 14 2006
Gold: 0.30
Feb 9 2008 10:39am
Quote (BanaanMetBolhoed @ Sat, Feb 9 2008, 02:56pm)
Toen was je ook niet zó 99 hoor tongue.gif
Ergens prelod kon het nog wel heel makkelijk XD


In 1.09 was het ook nog doenbaar. Ik heb nog ergens een lvl 99 barb die ik van een vriend gekregen heb, maar hij is enkel nog goed om te craften/gamblen, de stats zijn totaal waardeloos nu.
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Feb 9 2008 10:56am
ik heb ooit weleens een lvl 92 smiter gehad maar ben daarna niet doorgegaan.
Member
Posts: 13,283
Joined: Jun 2 2006
Gold: 4.33
Feb 9 2008 11:40am
Quote (Wasbeertje @ Sat, 9 Feb 2008, 16:22)
ja ze krijgen geneens credit voor hun werk.


Inderdaad. sad.gif
Je ziet duidelijk dat het voor een groot deel copy/paste is.

This post was edited by Toasts on Feb 9 2008 11:43am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll