215. Mensen die te dom zijn om stellingen vooruit te stellen die niet contradictoris zijn.
216. Mensen die om één of andere reden te dom zijn om te weten dat je gedrag niet kan beoordelen volgens nationaliteit.
217. Mensen die extreem rechts zijn, maar waarschijnlijk niet volwassen genoeg/ te dom om met me te discussiëren in dit topic:
http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=1189102&f=259218. Mensen die achter hun schermpje ongelooflijk veel commentaar hebben op de maatschappij, maar zelf niet bijdragen tot die maatschappij, integendeel, ze creeëren haat die zich uiteindelijk toch weer tegen zichzelf keert.
Godsterrorforce: grappig dat jij het net over tijd moet hebben. Hoeveel tijd neem het in beslag om een sociaal gestoord persoon terecht te warnen? 10 seconden. Hoelang duurt het om een game verslaving per dag te bevredigen? Uuuuuren. Zie je het verschil Adolf?
Maar.. wat ik me altijd afvraag bij sociaal gestoorde personen als jezelf, waar komt al de haat tegenover de andere nationaliteiten vandaan? Werd je eens overvallen door Turken? Hebben Marokkanen je een facelift gegeven? En zo ja, was dit voor of na je dit soort stellingen vooropstelde? Als dit er na was, kan ik niet zeggen dat het onterecht is.
Nu, als je geïnteresseerd zou zijn om een van je belachelijke stellingen te motiveren in dit topic:
http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=1189102&f=259 kan ik dat alleen maar aanmoedigen. Ik denk helaas niet dat dat het geval zal zijn. De meeste rechts ingestelde personen kunnen toch niet discussiëren, omdat ze toch sowieso al de minst sterke stellingen moeten verdedigen aan de hand van argumenten die er niet zijn. Of wel zal je me negeren, wat ik ook verwacht, en daarbij geef je onrechtstreeks dus ook toe dat je gewoon fout bent, en een voorbeeld van zieligheid. Of wel zal je in discussie gaan tot op het punt dat je niet meer weg kan met je belachelijke stellingen, en me vervolgens zal negeren, of aanvalleen aan de hand van persoonlijke steken.
Aan jou de keuze, Adolf