Quote (cranium-sf @ Thu, 7 Feb 2008, 19:01)
sleept deze pol nu nog aan? is al duidelijk d8 ik zo

enig nadeel aan d2 is de hackertjes
net men acc waar bowama opstond gehackt ( hoeraa !! )
Niks daarvan. Je gebruikte gewoon dikke hacks, of iemand die je password kende heeft je genaaid, of je had een keylogger op de compOOter.

Edit: Of ze hebben je password geraden, maar dat lijkt me sterk.
This post was edited by uNoTopia on Feb 7 2008 12:27pm