d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Natalee Holloway > Zondag De Ontknoping
Prev12345615Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 2 2008 07:53am
Quote (ben6660 @ Sat, Feb 2 2008, 12:37pm)
wie is die meid?
heb een stukje al kunnen volgen door die link
een klein samevatting mss?


lol als je dit verhaal niet kent
dan kijk je echt nooit
actualiteiten progammas of iets dergelijks
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 2 2008 08:10am
Quote (stefan_FFH @ Sat, 2 Feb 2008, 14:53)
lol als je dit verhaal niet kent
dan kijk je echt nooit
actualiteiten progammas of iets dergelijks


doe ik ook bijna niet, maar als ik reclames zie van dingen die me intereseren dan kijk ik, dit is er dus een van
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 2 2008 08:12am
Quote (CpTJenJen @ Sat, Feb 2 2008, 02:10pm)
doe ik ook bijna niet, maar als ik reclames zie van dingen die me intereseren dan kijk ik, dit is er dus een van


maar dit is echt OVERAL
op tv geweest

Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 2 2008 08:18am
Quote (stefan_FFH @ Sat, 2 Feb 2008, 15:12)
maar dit is echt OVERAL
op tv geweest


klopt, elke krant is het ook minimaal een keer voorbijgekomen
Member
Posts: 6,010
Joined: Aug 13 2006
Gold: 2,001.67
Feb 2 2008 12:50pm
mja hier heb ik er in iedergeval niets van gezien en ik lees geen krant
Member
Posts: 6,323
Joined: Oct 1 2006
Gold: 0.51
Feb 2 2008 01:01pm
Joran heeft haar vermoord nadat ze hem had afgewezen.

Deze past het beste in mijn straatje, vertrouw die vent niet zo.
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Feb 2 2008 07:48pm
hier een foto van de kameelteen van natalee holloway!
http://www.dumpert.nl/mediabase/foto/1829ef09_2001855233855545557_rs.jpg

edit/ ik las pas dus ook dat aroeba ook een ding is van antilianen
en bij antilianen dacht ik
antilianen. iedereen weet hoe deze mensen zijn. ze zijn vergelijkbaar met marokanen.

This post was edited by edujackass on Feb 2 2008 07:50pm
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Feb 3 2008 04:52am
Quote (edujackass @ Sun, 3 Feb 2008, 03:48)
en bij antilianen dacht ik
antilianen. iedereen weet hoe deze mensen zijn. ze zijn vergelijkbaar met marokanen.


Hoe dan precies, Eduard?
Member
Posts: 2,330
Joined: Oct 14 2006
Gold: 0.00
Feb 3 2008 05:20am
Vertel eens, Eduard
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Feb 3 2008 06:01am
<warnevade> laat maar.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345615Next
Add Reply New Topic New Poll