Quote (Snielsje @ Sun, 3 Feb 2008, 17:44)
klopt tis een vriend van me, maar ja
hij is zo verkaasd als meer dan jullie hierzo..
maar ja boeid me neit wat jullie denken
bedankt voor diegene die me probeerde te helpen
Oh, maar ben je stiekem wel een beetje racist / neonazi ofzo? Het lijkt me sterk dat je een hakenkruis echt alleen in je profiel zet omdat je het 'er wel leuk uit vindt zien.'
This post was edited by uNoTopia on Feb 3 2008 10:50am