d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wie Heeft Er Hier N Xbox Gehad? > En Heeft Nog Het Volgende Spel:
Prev1234
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 3,373
Joined: Apr 17 2006
Gold: 4,427.00
Feb 4 2008 09:18am
zit er die 1 in eindhoven? of in de buurt?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 4 2008 09:26am
Quote (teunverstraten @ Mon, 4 Feb 2008, 16:18)
zit er die 1 in eindhoven? of in de buurt?


VELDHOVEN DE GEKSTE !!

ja op de hoek van hoogstraat en jan van boendalenlaan in gestel ;P
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Feb 4 2008 11:31am
ik heb op verkoop sites enzo gekeken..
zelfs even in de winkel waar ik toch kwam vandaag..
ken et niet vinde smile.gif
en ik heb zelf geen xbox of gehad..
^^
succes op je speurtocht ^^
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234
Closed New Topic New Poll