Quote (Apachai @ Mon, 4 Feb 2008, 19:01)
Is ie nog maagd dan?? ( hij is toch 17??)
17 en maagd is niet zo erg..
maar een kennis van mij is 20 en nog maagd..
uhum..
je zou toch stoppen met d2jsp edu?
de drama laatste tijd dient als goeie entertainment.
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 4 Feb 2008, 18:59)
en jij vraagt je af wrom jij nog maagd bent "kuch".
als je hier aardig bent dan heet het slijmen en als je niet aardig doet dan moet je oprotten -.-
dan had je al een paar maanden geleden hier moeten oprotten bbd, nog een klemlulling hierzo.
het gaat erom dat je slijmt bij iemand waarvan niemand hier zeker weet of dat ze wel een meisje is of niet
+je zal tog nooit sex gaan hebben met iemand die je kent van een internet forum of wel soms?