d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Wat Lijkt Jou Aantrekkelijker?
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 4 2008 10:59am
Quote (edujackass @ Sun, 3 Feb 2008, 21:10)
kuch slijmen bij het ''meisje'' kuch.


en jij vraagt je af wrom jij nog maagd bent "kuch".

als je hier aardig bent dan heet het slijmen en als je niet aardig doet dan moet je oprotten -.-
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Feb 4 2008 11:01am
Is ie nog maagd dan?? ( hij is toch 17??)
17 en maagd is niet zo erg..
maar een kennis van mij is 20 en nog maagd..
uhum..


je zou toch stoppen met d2jsp edu?
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Feb 4 2008 11:03am
Quote (Apachai @ Mon, Feb 4 2008, 06:01pm)
Is ie nog maagd dan?? ( hij is toch 17??)
17 en maagd is niet zo erg..
maar een kennis van mij is 20 en nog maagd..
uhum..


je zou toch stoppen met d2jsp edu?


So ik ken iemand die 48 is en nog maagd is.
K, hij's priester, maar hij's nog maagd!
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Feb 4 2008 11:06am
Quote (Ov2rkill @ Mon, Feb 4 2008, 06:03pm)
So ik ken iemand die 48 is en nog maagd is.
K, hij's priester, maar hij's nog maagd!


hahahahaha ja das wel erg oud..
is die vent op zen 16e al het klooster in gegaan dan ofzo?
is wel heel erg.. 48 en nog nooit 'sex' gehad..
( is het priesters ook verboden zichzelf af te trekken? dat zou toch een partij zielig zijn voor die mensen..
maja.. kiezen er zelf voor denk ik tongue.gif )
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 4 2008 11:07am
lol ^

dan zou eduard niet zo vreemd moeten doen als ik "slijm" bij het meisje hier -.-
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Feb 4 2008 11:08am
Masturbatie bij priesters...
Leuk onderwerp, maar ik ga het hem niet vragen ohmy.gif
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Feb 4 2008 11:09am
hahahaha
ik denk dat je best wel eens ruzie zou kunnen krijgen smile.gif
maar hoe heb je die man ontmoet dan?
via de kerk, woont hij in de buurt, in de kroeg tegengekomen ( zou wel lache zijn tongue.gif )??

bbdg : je slijmt niet, en als je het wel zou doen heb ik het tot nu toe nog niet gemerkt smile.gif
je doet normaal en aardig, en blijkbaar is dat hier slijmen genoemd biggrin.gif
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Feb 4 2008 01:38pm
Quote (Apachai @ Mon, 4 Feb 2008, 19:01)
Is ie nog maagd dan?? ( hij is toch 17??)
17 en maagd is niet zo erg..
maar een kennis van mij is 20 en nog maagd..
uhum..


je zou toch stoppen met d2jsp edu?

de drama laatste tijd dient als goeie entertainment.

Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 4 Feb 2008, 18:59)
en jij vraagt je af wrom jij nog maagd bent "kuch".

als je hier aardig bent dan heet het slijmen en als je niet aardig doet dan moet je oprotten -.-


dan had je al een paar maanden geleden hier moeten oprotten bbd, nog een klemlulling hierzo.

het gaat erom dat je slijmt bij iemand waarvan niemand hier zeker weet of dat ze wel een meisje is of niet
+je zal tog nooit sex gaan hebben met iemand die je kent van een internet forum of wel soms?
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold: 132.17
Feb 6 2008 09:30am
Quote (edujackass @ Mon, Feb 4 2008, 08:38pm)
dan had je al een paar maanden geleden hier moeten oprotten bbd, nog een klemlulling hierzo.

het gaat erom dat je slijmt bij iemand waarvan niemand hier zeker weet of dat ze wel een meisje is of niet
+je zal tog nooit sex gaan hebben met iemand die je kent van een internet forum of wel soms?


DUH OFCOURSE tongue.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 6 2008 09:35am
Quote (edujackass @ Mon, 4 Feb 2008, 20:38)
dan had je al een paar maanden geleden hier moeten oprotten bbd, nog een klemlulling hierzo.

het gaat erom dat je slijmt bij iemand waarvan niemand hier zeker weet of dat ze wel een meisje is of niet
+je zal tog nooit sex gaan hebben met iemand die je kent van een internet forum of wel soms?


jij hebt echt issues gast..
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll