d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Gespreken Opvangen.
Prev1234
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 4,115
Joined: Jul 7 2005
Gold: 340.90
Jan 30 2008 04:21pm
ik vindt het als je in de ochtend de bom volle metro instapt en dan in een turke buurt moet stoppen zodat er weer mensen in kunnen zwaar irritant.
al die hoofd doekjes praten in eigen taal versta er niks van en dan dat geschreeuw pfff.
of jankende kinderen dat is ook verkankerd.
gisteren zat ik in de metro en nu de proefwerk week bezig is bij andere scholen is het wel leuk om mee te luisteren hoor je ze opscheppen van ik heb zoveel goed bla bla bla en dan vragen ze wat is het antwoord op dit dan echt zo iets doms
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Jan 30 2008 05:05pm
Ik lusiter altijd naar die gesprekken op de radio als richting me werk rijd

In de ochtend GIEL BEELEN
En in da Avond KOEN en SANDER show

In het weekend doe ik altijd een cdtje op want op de radio is meestal niks ,vooral die Edy Zooy (of hoe je ze naam oo kschrijft) vind ik super IRRI
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 30 2008 05:18pm
Quote (tenshinhan @ Thu, 31 Jan 2008, 00:05)
Ik lusiter altijd naar die gesprekken op de radio als richting me werk rijd

In de ochtend GIEL BEELEN
En in da Avond KOEN en SANDER show

In het weekend doe ik altijd een cdtje op want op de radio is meestal niks ,vooral die Edy Zooy (of hoe je ze naam oo kschrijft) vind ik super IRRI


vrijdag is er pas een goeie dj op lol "leuk is anders" echt top thumbsup.gif

giel beelen >> koen en sander show (dat gele wagentje verhaal iedere keer is echt saai |-) )
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jan 31 2008 03:19am
Quote (reneisgoed1 @ Wed, Jan 30 2008, 10:21pm)
ik vindt het als je in de ochtend de bom volle metro instapt en dan in een turke buurt moet stoppen zodat er weer mensen in kunnen zwaar irritant.
al die hoofd doekjes praten in eigen taal versta er niks van en dan dat geschreeuw pfff.
of jankende kinderen dat is ook verkankerd.
gisteren zat ik in de metro en nu de proefwerk week bezig is bij andere scholen is het wel leuk om mee te luisteren hoor je ze opscheppen van ik heb zoveel goed bla bla bla en dan vragen ze wat is het antwoord op dit dan echt zo iets doms
Van welke afkomst ben jij dan?

Member
Posts: 4,115
Joined: Jul 7 2005
Gold: 340.90
Jan 31 2008 12:11pm
50% nl 50% surinaams...
maja voel me 100% Dutch :>
Member
Posts: 4,545
Joined: Feb 6 2006
Gold: 1,724.80
Feb 1 2008 12:51pm
trein?

dar zt ik alleen in mijn eigen wereldje asociaal keihard muziek te luisteren, ik vind het irritant als ik andermans gesprekken kan volgen
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Feb 3 2008 11:07am
Quote (PYF_Secret @ Fri, Feb 1 2008, 07:51pm)
trein?

dar zt ik alleen in mijn eigen wereldje asociaal keihard muziek te luisteren, ik vind het irritant als ik andermans gesprekken kan volgen


zo is et wss ook met jou muziek xD

naja, ik woon in een uithoek - eiland - texel - geen treinen smile.gif
als ik in de bus zit luister ik altijd naar muziek.. ik hoef natuurlijk geen uren in de bus te zitten..
in ong. 1 uur en 20 minuten is de bus het eiland rond tongue.gif
Member
Posts: 6,044
Joined: Oct 17 2005
Gold: 6,237.00
Feb 3 2008 11:46am
Quote (Apachai @ Sun, 3 Feb 2008, 18:07)
zo is et wss ook met jou muziek xD

naja, ik woon in een uithoek - eiland - texel - geen treinen smile.gif
als ik in de bus zit luister ik altijd naar muziek.. ik hoef natuurlijk geen uren in de bus te zitten..
in ong. 1 uur en 20 minuten is de bus het eiland rond tongue.gif


internet en bussen???? ohmy.gif

op texel ??

i need proof tongue.gif
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Feb 3 2008 11:49am
Het liegt. Wij wonen hier nog in hutten van modder,stront en riet. Van die andere dingen heb ik nog nooit gehoord =\
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234
Closed New Topic New Poll