Quote (PYF_Secret @ Fri, Feb 1 2008, 07:51pm)
trein?
dar zt ik alleen in mijn eigen wereldje asociaal keihard muziek te luisteren, ik vind het irritant als ik andermans gesprekken kan volgen
zo is et wss ook met jou muziek xD
naja, ik woon in een uithoek - eiland - texel - geen treinen

als ik in de bus zit luister ik altijd naar muziek.. ik hoef natuurlijk geen uren in de bus te zitten..
in ong. 1 uur en 20 minuten is de bus het eiland rond