d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Roobuust
Prev123456Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jan 30 2008 10:55am
Quote (gehawk @ Wed, 30 Jan 2008, 16:43)
XFX

Dacht dat dat wel goed was tongue.gif

Ben echt noob maar ben bezig met mn eerste en meteen laatste pc upgrade van 256 mb ram naar 1 gig
en nu nog nieuw agp kaartje


kweet het niet helemaal precies, maar ik gebruikte deze site om mijn videokaart uit te kiezen. ik heb alleen geen AGP meer...

maarja:

http://www23.tomshardware.com/cpu_2007.html
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 30 2008 10:58am
Quote (edujackass @ Wed, Jan 30 2008, 04:53pm)
fuck noe

http://viewer.zmags.com/showmag.php?mid=tfqtf#/page2/


jacknjones >>>>
vooral als je ouders je per maand 50 euro zakgeld geven voor kleding.


Ah zeur niet ik kreeg altijd maar 40 tongue.gif

Maar die trui ziet er echt uit als een c&a trui tongue.gif
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 30 2008 11:06am
LIES.
http://viewer.zmags.com/showmag.php?mid=tfqtf#/page2/ die heb ik ook.
room updeet.
http://img222.imageshack.us/img222/6434/picture9ls4.jpg
ja kheb net een zware dag school achter rug dus ik ben ff moe.
en men esprit truitje staat gvd niet eens op ineternet.

focken hell me wepkem maakt me hoofd wit lol

This post was edited by edujackass on Jan 30 2008 11:07am
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 30 2008 11:07am
Quote (edujackass @ Wed, Jan 30 2008, 05:06pm)
LIES.
http://viewer.zmags.com/showmag.php?mid=tfqtf#/page2/ die heb ik ook.
room updeet.
http://img222.imageshack.us/img222/6434/picture9ls4.jpg
ja kheb net een zware dag school achter rug dus ik ben ff moe.
en men esprit truitje staat gvd niet eens op ineternet.


esprit is voor vrouwen en gays
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 30 2008 11:13am
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jan 30 2008 11:16am
Quote (edujackass @ Wed, 30 Jan 2008, 17:13)


sinds wanneer zijn homos geen mannen tongue.gif
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 30 2008 11:18am
Quote (robuust @ Wed, Jan 30 2008, 05:16pm)
sinds wanneer zijn homos geen mannen tongue.gif


Touché

maar laten we het rustig houden vandaag
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 30 2008 11:58am
homos zijn mietjes en faggits. mannen zijn hele andere dingen.
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 30 2008 12:04pm
Quote (edujackass @ Wed, Jan 30 2008, 05:58pm)
homos zijn mietjes en faggits. mannen zijn hele andere dingen.


volgens sommige hier was ik metro man

nou lekker dan -.-
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 30 2008 12:59pm
esprit

owja edu je staat al vanaf nieuwjaar ofzo in zijn sig ^^

nvidia 7 serie sux op een na. 7950 gx2

This post was edited by BadBoyDeGekste on Jan 30 2008 12:59pm
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123456Next
Closed New Topic New Poll