Quote (MilkAndCookies @ Tue, 29 Jan 2008, 18:40)
Timo, het is nu wel makkelijk te zeggen dat alleen wij dom ingaan op Eric, maar dat doen we niet zomaar. Hij roept het toch op zichzelf af. We hebben hem al vaak genoeg duidelijk gemaakt dat we dat soort volk niet moeten. Ook toen jij dit forum nog 'runde', was het zo dat nieuwelingen met een grote bek meteen werden weggepest.
Badboy, post hier alsjeblieft niet als je je toestand waarin je nu verkeert nog erger wil maken.
Dat heb je mij nooit, en zal je mij nooit horen zeggen. BBDG kan ook debiel doen, jij ook, ik ook. Iedereen heeft z'n slechte momenten. Toegegeven, BBDG had er de laatste tijd behoorlijk veel maar probeer 'em nou eens positieve aandacht te geven of helemaal geen aandacht, want negatieve aandacht heeft, zoals Danneh al zei, totaal geen zin!
Edit: Trouwens, BBDG, je hoeft niet op elke post te reageren. :-p
This post was edited by mUMmY- on Jan 29 2008 12:00pm