d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > De Overgang.
Prev1234568Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jan 29 2008 11:40am
Quote (�?NNI @ Tue, Jan 29 2008, 05:05pm)
Wat zit Apachai hier trouwens te praten? Hij is hier enkele maanden en is/was weggepest.
Geen idee,

Hij/zij/het denkt wijsneuzeirg te doen.
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 29 2008 11:40am
Timo, het is nu wel makkelijk te zeggen dat alleen wij dom ingaan op Eric, maar dat doen we niet zomaar. Hij roept het toch op zichzelf af. We hebben hem al vaak genoeg duidelijk gemaakt dat we dat soort volk niet moeten. Ook toen jij dit forum nog 'runde', was het zo dat nieuwelingen met een grote bek meteen werden weggepest.

Badboy, post hier alsjeblieft niet als je je toestand waarin je nu verkeert nog erger wil maken.

This post was edited by MilkAndCookies on Jan 29 2008 11:40am
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 29 2008 11:41am
Quote (edujackass @ Tue, 29 Jan 2008, 17:20)
wij zijn niet de schuldige, je kan ook serieus doen tegen bbdg, maar dan begint hij allemaal te patsen en bluffen en shit en dat is focken irritant.
en als je discussie met hem voert en nog gewoon beschaafd blijft krijg je dingen naar je toe geslingerd als krijg kanker en ik neuk je moeder en ik sla je helemaal dood dat soort onzin

@apachai, precies, dat ook.


ik heb nog nooit een dicussie gevoerd waar ik zomaar zonder aanleiding begon te schelden.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 29 2008 11:42am
Quote (MilkAndCookies @ Tue, 29 Jan 2008, 18:40)
Timo, het is nu wel makkelijk te zeggen dat alleen wij dom ingaan op Eric, maar dat doen we niet zomaar. Hij roept het toch op zichzelf af. We hebben hem al vaak genoeg duidelijk gemaakt dat we dat soort volk niet moeten. Ook toen jij dit forum nog 'runde', was het zo dat nieuwelingen met een grote bek meteen werden weggepest.

Badboy, post hier alsjeblieft niet als je je toestand waarin je nu verkeert nog erger wil maken.


mijn toestand lol?

der is niets mis met "mijn toestand"

dit soort opmerkingen maken toestanden.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 29 2008 11:43am
Quote (ben6660 @ Tue, 29 Jan 2008, 17:59)
ik heb persoonlijks niets tegen hem
gewoon het feit toen ik hier het eerst begon waren die topics al vole met ''7kleuren stront'' etc zegt (niet alleen hij natuurlijk!)
daarmee heb ik het ''basic'' gedeelte niet meegemaakt


als iemand foto's van mij post geen probleem (lach erom geef er niets om) maar als je een foto van mij met men neefje post en derbij zegt dat ik men neefje helemaal kapot verkracht ja dan word ik kwaad is dat zo onlogisch?
Member
Posts: 1,782
Joined: Jan 13 2007
Gold: 1,671.80
Jan 29 2008 11:48am
Zou niet gaan beweren dat er maar 2 mensen alles liggen vol spammen... (niet enkel BBDG dus)

Heb al wel wat meer mensen zien spammen, schelden, nutteloze topics (breezah-zaken horen hier ook bij -.-) openen hier in het Nederlands forum
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jan 29 2008 11:53am
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, Jan 29 2008, 05:43pm)
als iemand foto's van mij post geen probleem (lach erom geef er niets om) maar als je een foto van mij met men neefje post en derbij zegt dat ik men neefje helemaal kapot verkracht ja dan word ik kwaad is dat zo onlogisch?
Ook al heb je geen reden, alsnog blijf je mensen uitschelden.

This post was edited by JWT on Jan 29 2008 11:54am
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 29 2008 11:58am
Quote (JWT @ Tue, 29 Jan 2008, 18:53)
Ook al heb je geen reden, alsnog blijf je mensen uitschelden.


waar?

edit????

waar scheld ik mensen uit zonder aanleiding??

This post was edited by BadBoyDeGekste on Jan 29 2008 12:02pm
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Jan 29 2008 12:00pm
Quote (MilkAndCookies @ Tue, 29 Jan 2008, 18:40)
Timo, het is nu wel makkelijk te zeggen dat alleen wij dom ingaan op Eric, maar dat doen we niet zomaar. Hij roept het toch op zichzelf af. We hebben hem al vaak genoeg duidelijk gemaakt dat we dat soort volk niet moeten. Ook toen jij dit forum nog 'runde', was het zo dat nieuwelingen met een grote bek meteen werden weggepest.

Badboy, post hier alsjeblieft niet als je je toestand waarin je nu verkeert nog erger wil maken.


Dat heb je mij nooit, en zal je mij nooit horen zeggen. BBDG kan ook debiel doen, jij ook, ik ook. Iedereen heeft z'n slechte momenten. Toegegeven, BBDG had er de laatste tijd behoorlijk veel maar probeer 'em nou eens positieve aandacht te geven of helemaal geen aandacht, want negatieve aandacht heeft, zoals Danneh al zei, totaal geen zin!

Edit: Trouwens, BBDG, je hoeft niet op elke post te reageren. :-p

This post was edited by mUMmY- on Jan 29 2008 12:00pm
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 29 2008 12:03pm
Quote (mUMmY- @ Tue, 29 Jan 2008, 19:00)
Dat heb je mij nooit, en zal je mij nooit horen zeggen. BBDG kan ook debiel doen, jij ook, ik ook. Iedereen heeft z'n slechte momenten. Toegegeven, BBDG had er de laatste tijd behoorlijk veel maar probeer 'em nou eens positieve aandacht te geven of helemaal geen aandacht, want negatieve aandacht heeft, zoals Danneh al zei, totaal geen zin!

Edit: Trouwens, BBDG, je hoeft niet op elke post te reageren. :-p


kijk iedere topic hier gaat over mij ik ben halve dag weg en kom ik derachter dat ze het alleen over mij hebben lol ^^

mja alleen omdat ik hier nu meer post dan eerst betekent niet dat ik een nieuweling ben..

This post was edited by BadBoyDeGekste on Jan 29 2008 12:04pm
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234568Next
Add Reply New Topic New Poll