d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Vroegah > Herinneringen Aan Je Newb Periode
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jan 29 2008 11:08am
mijn eerste account wast ([-DA-])`Angel, verzonnen door mijn broer, zo lastig mogelijke account name, zodat ik het toch zou vergeten en zijn computer niet in beslag nam.

Quote (Skulvar @ Tue, 29 Jan 2008, 17:08)
Ah, toen ik net begon had ik nachtmerries over the butcher. ;_;


butcher van diablo 1? ik had een of andere bugged thinking cap gevonden waarvan de stats soms veranderde in de stats van een andere unique, bijv butchers cleaver. ik heb em nog ergens op de computer staan:p

This post was edited by robuust on Jan 29 2008 11:11am
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 29 2008 01:35pm
*BadBoyDeGekste lvl 91 necro met trang-ouls set summoner >> xd

mijn eerste char kwas zo trost toen ik eindelijk die belt vond haha
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Jan 29 2008 02:09pm
ik had een conc barb... tongue.gif met HEXFIRE sashmir tongue.gif

maar ik had altijd polearm mastery gedaan ... en ja .. toen ik een zwaard had, was men build om zeep aja....
kwas toen lvl 68 smile.gif

edit: ik speelde toen single player:p

men maat speelde b.net met een zealer zonder holy shield^^

This post was edited by Falkerakatim on Jan 29 2008 02:10pm
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 29 2008 02:19pm
vroeger ging b.net moeilijk met een dialup connectie sad.gif
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 29 2008 02:50pm
wat? newb periode?
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold: 30.00
Jan 29 2008 03:01pm
Quote (edujackass @ Tue, 29 Jan 2008, 22:19)
vroeger ging b.net moeilijk met een dialup connectie sad.gif


daarom speelde ik in het begin single player, en daarna een hele poos niet tongue.gif
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jan 29 2008 03:16pm
Quote (Spykerr @ Tue, 29 Jan 2008, 21:01)
daarom speelde ik in het begin single player, en daarna een hele poos niet tongue.gif


singleplayer diablo lijkt me echt het saaiste wat er is, ik houd dat geen minuut vol:)
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Jan 30 2008 02:08am
ik had een barb, met waardeloze zooi, corpsemaurl ofzo en toen kreeg ik opeens full IK set, en was ik blij tongue.gif
Member
Posts: 10,113
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Jan 30 2008 03:31am
Quote (robuust @ Tue, Jan 29 2008, 10:16pm)
singleplayer diablo lijkt me echt het saaiste wat er is, ik houd dat geen minuut vol:)


Ik had een lvl 85 barb op single player !
Met zo'n megacoole sigonset en bonehew als wapen.
Toen hadden we thuis nog geen goeie internetverbinding. sad.gif
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Jan 30 2008 03:32am
Quote (mrs.piggy @ Wed, Jan 30 2008, 09:31am)
Ik had een lvl 85 barb op single player !
Met zo'n megacoole sigonset en bonehew als wapen.
Toen hadden we thuis nog geen goeie internetverbinding. sad.gif


zelfde hier
maar men hoogste char @single playerw as 70^^
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll