d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hooiii
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,470
Joined: Jun 15 2003
Gold: 250.69
Jan 28 2008 03:27pm
Ja livechat probeer ik al hele tijd.. kut ding werkt gewoon niet!

Edujackass, haben sie de dikste der d2jsp topic nog meegemaakt of tell meh your sports :| ?
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Jan 28 2008 03:28pm
Quote (leader_of_elfs @ Mon, 28 Jan 2008, 22:27)
Ja livechat probeer ik al hele tijd.. kut ding werkt gewoon niet!

Edujackass, haben sie de dikste der d2jsp topic nog meegemaakt of tell meh your sports :| ?


Die herinner ik me nog.

Aber. #d2jsp-euro ist kaputt. Probeer anders #europe, of via de Guilds en dan via Europe naar #europe.

Edu, je mag niet stoppen trouwens. sad.gif

This post was edited by mUMmY- on Jan 28 2008 03:28pm
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Jan 28 2008 03:42pm
Quote (edujackass @ Mon, Jan 28 2008, 10:17pm)
ongeveer hierzo ontdekte ik dutch forum
http://forums.d2jsp.org/index.php?showforum=259&st=1500
focken hell.. ik was zelfs bang om een topic te posten en dan een warn te krijgen voor verkeerde titel!
wel erge iegenlijk dat ik al zoveel tijd op een forum doorgebracht heb :|


/depressed.........


Verdorie, hele paginas zonder locked topics

enneuh, is dit wie ik denk dat het is? oO
http://forums.d2jsp.org/user.php?i=120933
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 28 2008 03:48pm
Quote (leader_of_elfs @ Mon, 28 Jan 2008, 23:27)
Ja livechat probeer ik al hele tijd.. kut ding werkt gewoon niet!

Edujackass, haben sie de dikste der d2jsp topic nog meegemaakt of tell meh your sports :| ?


ja ^^ han was zo dik dat hij ofzo de maan blokkeerde? egt slecht van me dat ik al die topics nog herinner T_T
ja tell me your sports ook.. ik weet nog dat ik toen op taykwondo zat en zwemmen en dat poste..
maar moet egt stoppen
ik zit elke dag op zon 5 forums, kost 3 uur per dag, kost me men sociale leven en me schoolprestaties. en d2 forums hebben zijn tijd gehad. hellgateguru is nu ook shit.
ik doe nog 1 topic.. probeer het teminste. heb ook deze post gedaan door http://forusm.d2jsp in te toetsen..
voor wie me nog wil spreken heb ik op msn dus ik kan nog met de meeste gewoon praten
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 28 2008 03:57pm
Quote (leader_of_elfs @ Mon, 28 Jan 2008, 21:48)
Dat is lang geleden!
Leven er nog mensen hier below 2004 :-) ?

YESH. Of ja, '04 zelf dan.

Quote (leader_of_elfs @ Mon, 28 Jan 2008, 21:48)
het is nog niet echt veranderd ofwel -.-

Bij elke comment komt er weer een een of andere achterlijke randdebiel met kanker, kutkop, vies etc.

Nu kan je 't aantal randdebielen niet meer op één hand tellen. Vroeger was dat toch wel anders.
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Jan 28 2008 04:17pm
Quote (leader_of_elfs @ Mon, Jan 28 2008, 08:55pm)
het is nog niet echt veranderd ofwel -.-

Bij elke comment komt er weer een een of andere achterlijke randdebiel met kanker, kutkop, vies etc.


goed gezien
dat went wel hoor smile.gif

Quote (leader_of_elfs @ Mon, Jan 28 2008, 09:27pm)
Ja livechat probeer ik al hele tijd.. kut ding werkt gewoon niet!

Edujackass, haben sie de dikste der d2jsp topic nog meegemaakt of tell meh your sports :| ?


die toppic herriner ik me ook nog vaag smile.gif

This post was edited by cranium-sf on Jan 28 2008 04:23pm
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Jan 28 2008 05:39pm
Quote (Demonsangel @ Mon, 28 Jan 2008, 22:59)
trek je van goonzu niets aan, die heeft 10 multi in dutch alleen al om gewoon met zichzelf te communiceren


Geniaal thumbsup.gif
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Jan 28 2008 07:08pm
Quote (leader_of_elfs @ Mon, 28 Jan 2008, 23:05)
Ik kreeg laatst trouwens nog spam mail van Justin Peters in mn msn box xD


Hah, beer, die mail had ik ook.

Ik leg je irc wel uit binnenkort, sinds ze een nieuwe server hebben werkt de live chat link niet meer.

@edu op dit moment blokkeer ik zelfs de zon, niet alleen de maan!
Member
Posts: 8,227
Joined: Aug 27 2005
Gold: 810.00
Jan 29 2008 04:29am
Quote (stefan_FFH @ Mon, 28 Jan 2008, 21:53)
hey je komt uit veghel?
dan ken je isam/baris/teun/tom?
wat is je naam btw?


Speelde Baris toevalling SoF2? zo ja, dan weet ik wel wie het is :X

Mart
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 29 2008 06:22am
Ik ga dus echt wel die post van Timo reporten! biggrin.gif

Hah, ik heb je ooit wel eens gezien.. in een (HEEL) ver verleden.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll