Quote (leader_of_elfs @ Mon, 28 Jan 2008, 23:27)
Ja livechat probeer ik al hele tijd.. kut ding werkt gewoon niet!
Edujackass, haben sie de dikste der d2jsp topic nog meegemaakt of tell meh your sports :| ?
ja ^^ han was zo dik dat hij ofzo de maan blokkeerde? egt slecht van me dat ik al die topics nog herinner T_T
ja tell me your sports ook.. ik weet nog dat ik toen op taykwondo zat en zwemmen en dat poste..
maar moet egt stoppen
ik zit elke dag op zon 5 forums, kost 3 uur per dag, kost me men sociale leven en me schoolprestaties. en d2 forums hebben zijn tijd gehad. hellgateguru is nu ook shit.
ik doe nog 1 topic.. probeer het teminste. heb ook deze post gedaan door
http://forusm.d2jsp in te toetsen..
voor wie me nog wil spreken heb ik op msn dus ik kan nog met de meeste gewoon praten