Quote (de_krikke @ Tue, 29 Jan 2008, 14:00)

Voor ons eigen is inderdaad lastig als ze zich niet eens kwalificeren

Nee, ik supporter eigenlijk altijd voor Nederland.
Heeft ook wel wat te maken met 'n café waar ze gratis bier uitdelen als Nederland scoort/wint en je iets oranje draagt.