Quote (sensitive @ Tue, Apr 15 2008, 10:37pm)
haha ik kom net op me eerste topic terug

met meer fg/posts+ beter profile

ik hoop dat je het d2jspen een beetje onder de knie gekregen hebt. Het is even wennen en als je de wat mindere kanten van het forum of beter gezegt van de forumgebruikers weet te doorstaan dan is d2jsp zeker een grote aanvulling op je DiabloII carriere.
Quote (Skulvar @ Fri, Apr 18 2008, 05:03pm)
NICE EEN TOPIC DAT NIET GELOCKED IS!

is dit een poging om een slotje uit te lokken?
edit: post 32 33 34 & 36 duidelijk wel.
best zinloos