d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Help Met Schoenen Zoeken
Prev1234567Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 3,895
Joined: Aug 5 2006
Gold: 46.01
Trader: Trusted
Jan 28 2008 02:52am
Quote (Tha_Axid @ Mon, 28 Jan 2008, 08:46)
zei ik ook al
kvind t maar een kneus, mja ooit komt ie er wel achter dat met post reporte je er niet komt.
je moet cocksucke gast en veel geld donate

Namens iedereen van het mod team dank ik je hartelijk voor al je donaties en jouw extreem aardige opstelling naar ons allen.

Dat hoor je wel vaker, dat mensen denken dat een trusted tag wordt verkregen d.m.v. te donaten of te slijmen.
Ik kan je melden dat slijmen gewoon irritant is en je niets gaat opleveren, donaties maken behoor je alleen te doen als je een donatie wilt maken, niet als je er iets terug voor verwacht.

Overigens begrijp ik ook niet waarom sommige mensen zich zo druk maken om een trusted tag en tegelijkertijd zeggen dat het geen ene reet voorstelt.

Loop elkaar a.u.b. ook niet op te jutten door elkaars posts te gaan reporten als er niets aan de hand is, gebruik de report button alleen als er daadwerkelijk iets te reporten valt.

In ieder geval Wuben, er wordt in Noord-Amerika een verschil gemaakt tussen de maat voor een vrouw en de maat voor een man.
Een Europese schoenmaat van 38½ is voor een vrouw in Noord-Amerika schoenmaat 8, voor een man 6½.
Hou daar wel rekening mee als je iets laat verzenden vanuit de VS. smile.gif

Zie deze tabel voor vergelijkingen tussen internationale schoenmaten: http://www.i18nguy.com/l10n/shoes.html#adult
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Jan 28 2008 03:00am
Quote (RestrainedLove @ Mon, Jan 28 2008, 08:52am)
Namens iedereen van het mod team dank ik je hartelijk voor al je donaties en jouw extreem aardige opstelling naar ons allen.

Dat hoor je wel vaker, dat mensen denken dat een trusted tag wordt verkregen d.m.v. te donaten of te slijmen.
Ik kan je melden dat slijmen gewoon irritant is en je niets gaat opleveren, donaties maken behoor je alleen te doen als je een donatie wilt maken, niet als je er iets terug voor verwacht.

Overigens begrijp ik ook niet waarom sommige mensen zich zo druk maken om een trusted tag en tegelijkertijd zeggen dat het geen ene reet voorstelt.

Loop elkaar a.u.b. ook niet op te jutten door elkaars posts te gaan reporten als er niets aan de hand is, gebruik de report button alleen als er daadwerkelijk iets te reporten valt.

In ieder geval Wuben, er wordt in Noord-Amerika een verschil gemaakt tussen de maat voor een vrouw en de maat voor een man.
Een Europese schoenmaat van 38½ is voor een vrouw in Noord-Amerika schoenmaat 8, voor een man 6½.
Hou daar wel rekening mee als je iets laat verzenden vanuit de VS. smile.gif

Zie deze tabel voor vergelijkingen tussen internationale schoenmaten: http://www.i18nguy.com/l10n/shoes.html#adult


kijk eve de top 50 donor list naar wil je wink.gif
Member
Posts: 1,782
Joined: Jan 13 2007
Gold: 1,671.80
Jan 28 2008 05:10am
Quote (edujackass @ Mon, 28 Jan 2008, 01:46)
als je veel posts report die niet fout zijn kan je warn krijgen lol


Puur offtopic gaan terwijl iemand vroeg naar schoenen...
Dit geldt volgens mij wel als spam maar ja wink.gif


Ontopic: schoenen vallen toch nog mee. Ieder zijn smaak.
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Jan 28 2008 07:32am
Quote (stefan_FFH @ Mon, 28 Jan 2008, 11:00)
kijk eve de top 50 donor list naar wil je wink.gif


Heb je dat zelf al gedaan? Een hoop zonder trusted tag, terwijl het astronomische bedragen zijn die gedoneerd zijn. Je opmerking klopt dus niet.
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Jan 28 2008 08:02am
Quote (triple_han @ Mon, Jan 28 2008, 01:32pm)
Heb je dat zelf al gedaan? Een hoop zonder trusted tag, terwijl het astronomische bedragen zijn die gedoneerd zijn. Je opmerking klopt dus niet.


de meeste die er instaan hebben er wel een gehad of niet?
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 28 2008 08:08am
Quote (RestrainedLove @ Mon, 28 Jan 2008, 09:52)
Namens iedereen van het mod team dank ik je hartelijk voor al je donaties en jouw extreem aardige opstelling naar ons allen.

Dat hoor je wel vaker, dat mensen denken dat een trusted tag wordt verkregen d.m.v. te donaten of te slijmen.
Ik kan je melden dat slijmen gewoon irritant is en je niets gaat opleveren, donaties maken behoor je alleen te doen als je een donatie wilt maken, niet als je er iets terug voor verwacht.

Overigens begrijp ik ook niet waarom sommige mensen zich zo druk maken om een trusted tag en tegelijkertijd zeggen dat het geen ene reet voorstelt.

Loop elkaar a.u.b. ook niet op te jutten door elkaars posts te gaan reporten als er niets aan de hand is, gebruik de report button alleen als er daadwerkelijk iets te reporten valt.

In ieder geval Wuben, er wordt in Noord-Amerika een verschil gemaakt tussen de maat voor een vrouw en de maat voor een man.
Een Europese schoenmaat van 38½ is voor een vrouw in Noord-Amerika schoenmaat 8, voor een man 6½.
Hou daar wel rekening mee als je iets laat verzenden vanuit de VS. smile.gif

Zie deze tabel voor vergelijkingen tussen internationale schoenmaten: http://java script: olc(


[AHUM]namens een groot deel van de lezers bedankt voor het zeer goed modden van die absoluut niet corrupte forum.
er worden altijd goeie beslissingen genomen en ook altijd de slechte mensen weggestuurd en de goede blijven[/AHUM]
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Jan 28 2008 08:10am
Quote (stefan_FFH @ Mon, 28 Jan 2008, 16:02)
de meeste die er instaan hebben er wel een gehad of niet?


Nee hoor, natuurlijk ligt het percentage hoger dan bij 50 andere willekeurige gebruikers, maar dat is logisch. Als iemand veel doneert aan de site dan zal hij ook dichter betrokken zijn bij het forum en veel traden. Dat zijn de belangrijke punten voor een trusted tag.
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Jan 28 2008 08:12am
Quote (triple_han @ Mon, Jan 28 2008, 02:10pm)
Nee hoor, natuurlijk ligt het percentage hoger dan bij 50 andere willekeurige gebruikers, maar dat is logisch. Als iemand veel doneert aan de site dan zal hij ook dichter betrokken zijn bij het forum en veel traden. Dat zijn de belangrijke punten voor een trusted tag.


snap ik
want je laat zien dat je de site wardeerd
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Jan 28 2008 08:51am
hoezo 38,5?
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Jan 28 2008 09:57am
Quote (Tsubasa @ Sun, Jan 27 2008, 09:33pm)
Onee? waarom heb ik er dan voor gezorgt dat badboy 24 uur ban heeft + 10% warn?


das de enigste goeie daad die je tot nu toe gedaan heb smile.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234567Next
Closed New Topic New Poll