Quote (Tha_Axid @ Mon, 28 Jan 2008, 08:46)
zei ik ook al
kvind t maar een kneus, mja ooit komt ie er wel achter dat met post reporte je er niet komt.
je moet cocksucke gast en veel geld donate
Namens iedereen van het mod team dank ik je hartelijk voor al je donaties en jouw extreem aardige opstelling naar ons allen.
Dat hoor je wel vaker, dat mensen denken dat een trusted tag wordt verkregen d.m.v. te donaten of te slijmen.
Ik kan je melden dat slijmen gewoon irritant is en je niets gaat opleveren, donaties maken behoor je alleen te doen als je een donatie wilt maken, niet als je er iets terug voor verwacht.
Overigens begrijp ik ook niet waarom sommige mensen zich zo druk maken om een trusted tag en tegelijkertijd zeggen dat het geen ene reet voorstelt.
Loop elkaar a.u.b. ook niet op te jutten door elkaars posts te gaan reporten als er niets aan de hand is, gebruik de report button alleen als er daadwerkelijk iets te reporten valt.
In ieder geval Wuben, er wordt in Noord-Amerika een verschil gemaakt tussen de maat voor een vrouw en de maat voor een man.
Een Europese schoenmaat van 38½ is voor een vrouw in Noord-Amerika schoenmaat 8, voor een man 6½.
Hou daar wel rekening mee als je iets laat verzenden vanuit de VS.

Zie deze tabel voor vergelijkingen tussen internationale schoenmaten:
http://www.i18nguy.com/l10n/shoes.html#adult