d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > 100 Fg
Prev1234567Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 27 2008 10:28am
Quote (Apachai @ Sun, 27 Jan 2008, 17:18)
bbdg is DE MAN die niks kan...
bbdg : je lult jezelf er gewoon omheen, als je voor gek word gezet door bijv. hellskin dan is wat jij zegt weer zo zoetjes : je kan iemand niet zus of zo noemen omdat je toevallig weet wat het betekend..
wees blij dat hellskin je dat woord heb geleerd.. je wist het woord en nu eindelijk de betekenis..


haha wat jij wilt ik denk dat iedereen die threat heeft gelezen

hellskin kan mij nog niet voo rgek zetten al zou ie het willen.. en dat wil ie ook niet omdat hij een van de weinige volwassenen is hier...

han ik snap je niet MJA !
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Jan 27 2008 10:29am
Snap je niet dat je Engels zelf ook niet subliem is? (zacht uitgedrukt)

This post was edited by triple_han on Jan 27 2008 10:29am
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 27 2008 10:30am
Quote (triple_han @ Sun, Jan 27 2008, 04:29pm)
Snap je niet dat je Engels zelf ook niet subliem is? (zacht uitgedrukt)


Zijn nederlands is ook niet zo geweldig hoor thumbsup.gif
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 27 2008 10:47am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, 27 Jan 2008, 18:28)
hellskin kan mij nog niet voo rgek zetten al zou ie het willen..


nee je zet jezelf al continue voor gek.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 27 2008 11:12am
Quote (triple_han @ Sun, 27 Jan 2008, 17:29)
Snap je niet dat je Engels zelf ook niet subliem is? (zacht uitgedrukt)


rofl dan kies je echt een slecht voorbeeld want daar is niets mis mee ohmy.gif
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 27 2008 11:17am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, Jan 27 2008, 05:12pm)
rofl dan kies je echt een slecht voorbeeld want daar is niets mis mee ohmy.gif


Quote
haha wat jij wilt ik denk dat iedereen die threat heeft gelezen


threat = thread

Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 27 2008 11:19am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, 27 Jan 2008, 18:12)
rofl dan kies je echt een slecht voorbeeld want daar is niets mis mee ohmy.gif

Quitted.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 27 2008 11:28am
Quote (Tsubasa @ Sun, 27 Jan 2008, 18:17)
threat = thread


je snapt het niet..

�?NNI

ik lach je nu in het echt uit ^^

dank je biggrin.gif
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 27 2008 11:29am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, Jan 27 2008, 05:28pm)
je snapt het niet..


Ik denk dat jij het niet snapt want jij hebt spelt het fout o.O

Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 27 2008 11:34am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, 27 Jan 2008, 19:28)
je snapt het niet..

�?NNI

ik lach je nu in het echt uit ^^

dank je biggrin.gif


ok nu heb ik egt medelije.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234567Next
Closed New Topic New Poll