Quote (gehawk @ Sat, Jan 26 2008, 05:49pm)
Haha
Voor de mensen die mij nu
nog niet door hebben
Ik Gehawk (één van mijn vele accounts) ben niet overgevoelig en nee ik wordt niet op school gepest en van de trap geduwd.
Ik Goonzu ben helemaal geen maagd meer HECK die foto is gewoon een random van google
Ik robuust.. nee grapje robuust ben ik
niet 
Ik ben gewoon één grote kanker troll.. jij bent echt traag van begrip
Badboy je bent hilarisch als jij dit echt ben op je hyves zou ik me doodschamen weetje..
Ik denk dat ik nog ff blijf totdat badboy weg gaat
Waarom is het toch dat niemand van de mensen die zeggen dat ze hier niet meer gaan posten zich aan zijn belofte kan houden? Ik weet niet of je nog maagd bent en ik weet niet of je op school gepest wordt en ik weet niet hoe je eruit ziet, maar je moet toch wel issues hebben want je komt echt psychopatisch over kerel...