d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Edujackass
Prev1234
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 26 2008 12:18pm
ja gewoon focken cool kijken en dan een tepel piercing en tong piersign een quadcore oorbellen end an een pic met je tong naar buiten is de manier om breezahsletjes te krijgen via internet YO!
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Jan 26 2008 12:20pm
Quote (gehawk @ Sat, 26 Jan 2008, 18:49)

Ik denk dat ik nog ff blijf totdat badboy weg gaat


Oh wat gezellig.

Member
Posts: 2,847
Joined: May 14 2006
Gold: 0.30
Jan 26 2008 12:35pm
Quote (gehawk @ Sat, Jan 26 2008, 05:49pm)
Haha

Voor de mensen die mij nu nog niet door hebben

Ik Gehawk (één van mijn vele accounts) ben niet overgevoelig en nee ik wordt niet op school gepest en van de trap geduwd.

Ik Goonzu ben helemaal geen maagd meer HECK die foto is gewoon een random van google

Ik robuust.. nee grapje robuust ben ik niet wink.gif

Ik ben gewoon één grote kanker troll.. jij bent echt traag van begrip

Badboy je bent hilarisch als jij dit echt ben op je hyves zou ik me doodschamen weetje..

Ik denk dat ik nog ff blijf totdat badboy weg gaat


Waarom is het toch dat niemand van de mensen die zeggen dat ze hier niet meer gaan posten zich aan zijn belofte kan houden? Ik weet niet of je nog maagd bent en ik weet niet of je op school gepest wordt en ik weet niet hoe je eruit ziet, maar je moet toch wel issues hebben want je komt echt psychopatisch over kerel...
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 26 2008 12:36pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, Jan 26 2008, 06:00pm)
kan je lang blijven lol

lieg niet over je personal pic man, mietje.


En als was ik het op die foto dan zou ik er 100x beter uitzien als jij dus wat is nu het probleem? Dat je mij een homo noemt doe je alleen maar omdat je niet kan zeggen dat ik lelijk ben.. best wel zielig je geeft eigenlijk gewoon toe

Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 26 2008 12:39pm
Quote (gehawk @ Sat, 26 Jan 2008, 19:36)
En als was ik het op die foto dan zou ik er 100x beter uitzien als jij dus wat is nu het probleem? Dat je mij een homo noemt doe je alleen maar omdat je niet kan zeggen dat ik lelijk ben.. best wel zielig je geeft eigenlijk gewoon toe


dan ben je een lelijke homo probleem opgelost?
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 26 2008 12:42pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, Jan 26 2008, 06:39pm)
dan ben je een lelijke homo probleem opgelost?


Haha je geeft dus toe

You just made my day biggrin.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 26 2008 12:44pm
Quote (gehawk @ Sat, 26 Jan 2008, 19:42)
Haha je geeft dus toe

You just made my day biggrin.gif


kan je dan nu optiefen?
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 26 2008 12:46pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, Jan 26 2008, 06:44pm)
kan je dan nu optiefen?


Ik denk dat jij eerder weg bent dan mij ik zie al op je hyves dat je je lelijke tepelpiercing foto weg hebt gehaald ..
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 26 2008 01:27pm
it has begun.

tijd voor photoshop en bbdg.
en tepelpiercings.
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 26 2008 01:31pm
Quote (edujackass @ Sat, Jan 26 2008, 07:27pm)
it has begun.

tijd voor photoshop en bbdg.
en tepelpiercings.


lol dat wilde ik net zeggen

ik upload mijn creatie dalijk tongue.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234
Closed New Topic New Poll