d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Examens Zijn Oerneig Gedaan! > Yarrr!
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Jan 26 2008 06:12am
Westvleteren Abt > alles.
En daarmee basta!
Member
Posts: 1,782
Joined: Jan 13 2007
Gold: 1,671.80
Jan 26 2008 07:03am
Quote (Ov2rkill @ Sat, 26 Jan 2008, 13:12)
Westvleteren Abt > alles.
En daarmee basta!


Naar't schijnt sad.gif
Nog niet de eer gehad het eens te proeven tongue.gif
Member
Posts: 7,165
Joined: Jan 31 2005
Gold: 526.11
Jan 26 2008 08:23am
poepoe, ja, examens, das alweer een tijdje terug dat ik dat gezeik had happy.gif
Member
Posts: 54,178
Joined: Nov 2 2006
Gold: 62.69
Jan 26 2008 02:26pm
Quote (Ov2rkill @ Fri, Jan 25 2008, 04:28pm)
examenfrustraties.be!
En hoe zijn jullie examen verloope,.?!


wel 1 buis dus redlijk goed (nu voel ik me een nerdje =D )
Jan 26 2008 05:00pm
Inappropriate Post Content
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll