d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Lekker Eten Topik > Jo
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jan 27 2008 06:38pm
Quote (WemyNM @ Mon, Jan 28 2008, 12:34am)
Jij bent ook vegetariƫr?


ik ben het tegenovergestelde van een vegetarier....

This post was edited by Hellskin on Jan 27 2008 06:38pm
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Jan 28 2008 09:55am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, Jan 27 2008, 12:23pm)
ze verkopen er fastfood

en die friet bij de mac ken je echt niet vergelijken met een friettent

mja ik kom er nooit sinds ik geen vlees eet


oh.. en nu moeten wij medelijden voelen ofzo??

Varkenshaas met pepersaus
Aardappelkroketjes
Sperzieboontjes ingerold in Katenspek
en last but not least : mayo !!! smile.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll