d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Eerste 07 Mediator? > Discus
Prev1234568Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 23 2008 11:46am
paul heeft een voorkeur voor vrouwen.
(volges mij laat hij ze ook daadwerkelijk cammen voor een tag)
kijk maar naar
rebbel-girl
xx_reyapo_xx oid.
lady of darkness
amy
zayl
sexy lilbi kreeg er dan weer geen... vond haar nog redelijk aardig dan.
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Jan 23 2008 11:49am
Quote (edujackass @ Wed, 23 Jan 2008, 18:46)
paul heeft een voorkeur voor vrouwen.
(volges mij laat hij ze ook daadwerkelijk cammen voor een tag)
kijk maar naar
rebbel-girl
xx_reyapo_xx oid.
lady of darkness
amy
zayl
sexy lilbi kreeg er dan weer geen... vond haar nog redelijk aardig dan.


Ja he. En zackaria_dki enzo. Mork, Sgull, o-o, Texazon. Allemaal vrouwen he!

Apo heeft trouwens helemaal geen trusted tag. En met Rebel-girl is het geloof ik ook niet helemaal goed afgelopen. Of ligt dat aan mij? ohmy.gif

Oh, Paul is trouwens niet eens degene die de tags aanbeveelt. T_T.

This post was edited by mUMmY- on Jan 23 2008 11:52am
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 23 2008 11:52am
Quote (mUMmY- @ Wed, 23 Jan 2008, 18:49)
Ja he. En zackaria_dki enzo. Mork, Sgull, o-o, Texazon. Allemaal vrouwen he!


zackardia heeft zn tag gewoon gekregen omdat ie dan makkelijker kon traden.
en dus makkelijker zn d2 zooi kan inkopen om voor groot geld te verkopen aan noobs die d2jsp niet kennen
en dan voor iets minder groot geld weer fg koopt en nfaguar weer brood kan kopen
Member
Posts: 13,283
Joined: Jun 2 2006
Gold: 4.33
Jan 23 2008 12:06pm
Quote (mUMmY- @ Wed, 23 Jan 2008, 19:49)
Ja he. En zackaria_dki enzo. Mork, Sgull, o-o, Texazon. Allemaal vrouwen he!

Apo heeft trouwens helemaal geen trusted tag. En met Rebel-girl is het geloof ik ook niet helemaal goed afgelopen. Of ligt dat aan mij? ohmy.gif

Oh, Paul is trouwens niet eens degene die de tags aanbeveelt. T_T.


Apo had er wel eentje hoor. happy.gif
Member
Posts: 19,204
Joined: Feb 5 2006
Gold: 3,345.00
Jan 23 2008 12:13pm
Quote (edujackass @ Wed, Jan 23 2008, 06:46pm)
paul heeft een voorkeur voor vrouwen.
(volges mij laat hij ze ook daadwerkelijk cammen voor een tag)
kijk maar naar
rebbel-girl
xx_reyapo_xx oid.
lady of darkness
amy
zayl
sexy lilbi kreeg er dan weer geen... vond haar nog redelijk aardig dan.


enige keer dat ik het met eddie eens ben
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Jan 23 2008 12:24pm
Quote (Tha_Axid @ Wed, 23 Jan 2008, 19:52)
zackardia heeft zn tag gewoon gekregen omdat ie dan makkelijker kon traden.
en dus makkelijker zn d2 zooi kan inkopen om voor groot geld te verkopen aan noobs die d2jsp niet kennen
en dan voor iets minder groot geld weer fg koopt en nfaguar weer brood kan kopen


Huh?
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Jan 23 2008 12:25pm
Quote (Toasts @ Wed, 23 Jan 2008, 19:06)
Apo had er wel eentje hoor. happy.gif


Hm. Ja. Da's waar. Maar voorzover ik me kan herinneren had dat vrij weinig met Paul te maken. Niks zelfs. :-)

This post was edited by mUMmY- on Jan 23 2008 12:25pm
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jan 23 2008 01:47pm
Pff, dit gezeik weer.

Die stomme tag ook altijd, het is alleen verdomd handig met het traden.

Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Jan 23 2008 02:01pm
Quote (JWT @ Wed, 23 Jan 2008, 21:47)
Pff, dit gezeik weer.

Die stomme tag ook altijd, het is alleen verdomd handig met het traden.


En voor de sweetgirlz!

Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 23 2008 02:54pm
Quote (triple_han @ Wed, 23 Jan 2008, 19:24)
Huh?


waar d8 de topic maker aan toen hij dit topic maakte,
waarom?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234568Next
Closed New Topic New Poll