d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Zomervakantie 2008!
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 11,184
Joined: Oct 17 2005
Gold: 2.75
Jan 30 2008 08:20am
van de zomer iets langer dan 4 weken naar Hong Kong, schijnt wel goede bars/lounges te hebben cool.gif

en ga daar waarschijnlijk langs wat travelspots, lekker toeristisch

daarna misschien met vrienden een week op vakantie
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll