d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Advertenties, Billboards En Andere Reclameuitingen
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 23 2008 09:02am
Quote (mUMmY- @ Wed, 23 Jan 2008, 15:08)
Geniaal imo.


ha, die is egt goed, had pas aan t einde door waar hij over ging.
heel goed bedacht
Member
Posts: 19,206
Joined: Feb 5 2006
Gold: 3,345.00
Jan 23 2008 01:19pm
Quote (Tha_Axid @ Wed, Jan 23 2008, 04:02pm)
ha, die is egt goed, had pas aan t einde door waar hij over ging.
heel goed bedacht


TE goed!
ik heb hem 5 keer achterelkaar gezien, te grappig + geniaal
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jan 24 2008 05:40am
Quote (Tha_Axid @ Wed, Jan 23 2008, 03:02pm)
ha, die is egt goed, had pas aan t einde door waar hij over ging.
heel goed bedacht



het duurde bij mij ook even een seconde of 3. goed bedacht. maar ik heb er niet echt hard om moeten lachen
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 24 2008 06:53am
Quote (Hellskin @ Thu, 24 Jan 2008, 12:40)
het duurde bij mij ook even een seconde of 3. goed bedacht. maar ik heb er niet echt hard om moeten lachen


toen er stond the wind. had ik em wel door wink.gif

wel een goeie en ik moest er ook om lachen biggrin.gif

mooie sig heb jij btw
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jan 24 2008 07:17am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, Jan 24 2008, 12:53pm)
toen er stond the wind. had ik em wel door wink.gif

wel een goeie en ik moest er ook om lachen biggrin.gif

mooie sig heb jij btw


ik ben een echte trendsetter
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 24 2008 12:10pm
kanker.
ik begrijp nu pas een dag later sinds ik het filmpje zag dat die vent dus eigenlijk de wind was.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll