d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > De 'r' > De Letter Dus.
Prev1234567Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Jan 21 2008 06:17am
Zo gaan threads dus altijd de mist in.
En de r met mijn mond wijd open en met mijn tong in rusttoestand lukt dus makkelijk...
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Jan 21 2008 06:36am
Quote (MilkAndCookies @ Mon, 21 Jan 2008, 13:14)
Zoƶfiel!

Hah.

Quote (Ov2rkill @ Mon, 21 Jan 2008, 13:17)
Zo gaan threads dus altijd de mist in.

Haha, ja sorry.


Quote (Ov2rkill @ Mon, 21 Jan 2008, 13:17)
En de r met mijn mond wijd open en met mijn tong in rusttoestand lukt dus makkelijk...

Ik geloof er niks van.
Hang je tong uit je mond, dat lukt helemaal niet.

Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jan 21 2008 06:48am
Ik ben de meester van de R. Born and raised waar de 'rrrr' op zijn Leidens was. Daarna naar het Brabant waar ik mij (na enig hoongelach) de harde, boerse 'rrrr' heb aangeleerd. Mijn vriendin (uit A'dam) vindt mijn 'rrr' dan wel weer belachelijk, maar zij heeft een kutaccent, dus ja.
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Jan 21 2008 06:51am
Nja, met mijn tong uit mijn mond hangende kan ik alleen wat klinkers zeggen, daar schieten we ook niet mee op smile.gif
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Jan 21 2008 07:05am
Quote (Ov2rkill @ Mon, 21 Jan 2008, 13:51)
Nja, met mijn tong uit mijn mond hangende kan ik alleen wat klinkers zeggen, daar schieten we ook niet mee op smile.gif


Waarom wil je eigenlijk die andere -r leren uitspreken?
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 21 2008 07:10am
Quote (Ov2rkill @ Sun, 20 Jan 2008, 23:31)
@ Bob : tesamen eens bij een logopedist gaan? Ik ken er een paar in opleiding, in Gent!
Hah, ik ben blij met m'n R. Teringhandig voor andere talen joh

Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jan 21 2008 07:14am
Quote (Ov2rkill @ Mon, Jan 21 2008, 12:17pm)
Zo gaan threads dus altijd de mist in.
En de r met mijn mond wijd open en met mijn tong in rusttoestand lukt dus makkelijk...


heb je de manier al geprobeerd die ik eerder heb uitgelegd?
Member
Posts: 12,109
Joined: Sep 2 2004
Gold: 13.38
Jan 21 2008 09:38am
Quote (RubberNinja @ Sun, Jan 20 2008, 10:13pm)
wees een chinees en zeg L
=]


LOL LICHA
je moeder hahahah
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 21 2008 11:10am
Quote (Ov2rkill @ Sun, 20 Jan 2008, 23:31)
Euhm, als je ooit eens teveel tijd zou hebben mag je er wel eens achter gaan kijken smile.gif


@ Jerho : Waarom nou constant die foto?
@ Twan : door die kdentbdood trilt mijn tong wel wat, 'k ga er morgen eens op verdergaan en zien hoe het lukt.
@ Bob : tesamen eens bij een logopedist gaan? Ik ken er een paar in opleiding, in Gent!


denk dat ie fan van me is -.-
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Jan 21 2008 11:55am
met je tong
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234567Next
Add Reply New Topic New Poll