d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wat Is Een Breezerslet?
Prev1234568Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold: 30.00
Jan 21 2008 04:06pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 21 Jan 2008, 23:51)
de enige boy hier ben jij, kind.


BadBoyDeGekste?

uhuh...



Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 21 2008 04:18pm
Quote (Spykerr @ Mon, 21 Jan 2008, 23:06)
BadBoyDeGekste?

uhuh...


sherlock

die nickname gebruik ik al 6 jaar..
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 21 2008 04:27pm
Quote
Joined: Apr 5 2006

2008-2006=2
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 21 2008 04:30pm
Quote (edujackass @ Mon, 21 Jan 2008, 23:27)
2008-2006=2


je kan niet eens copy pasten man wat probeer je te bewijzen?

deze nickname gebruik ik voor alles niet alleen voor jsp.
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 21 2008 04:33pm
volgens mij was het tog een correcte copypasta.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 21 2008 04:37pm
Quote (edujackass @ Mon, 21 Jan 2008, 23:33)
volgens mij was het tog een correcte copypasta.


over wie heb je het dan?
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 22 2008 04:10am
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 21 Jan 2008, 22:30)
je kan niet eens copy pasten man wat probeer je te bewijzen?

deze nickname gebruik ik voor alles niet alleen voor jsp.


Dus wat heeft die 6 jaar ermee te maken? Als je hem nu toch nog voor alles gebruikt.

Of ben je trots dat je al 6 jaar om die nickname bekend staat?
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jan 22 2008 04:11am
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, 22 Jan 2008, 00:37)
over wie heb je het dan?


Dat je 2 jaar geleden ook nog die kinderlijke nickname gebruikte.
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Jan 22 2008 05:36am
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, 22 Jan 2008, 00:30)
je kan niet eens copy pasten man wat probeer je te bewijzen?

deze nickname gebruik ik voor alles niet alleen voor jsp.


Waarom kan hij niet eens copy pasten, man?!
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 22 2008 05:50am
Quote (triple_han @ Tue, 22 Jan 2008, 12:36)
Waarom kan hij niet eens copy pasten, man?!
Omdat hij gejoined is op 4 April en edu post 5 april.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234568Next
Add Reply New Topic New Poll