d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > En Op De Zevende Dag... > Zei Eduard Dat Het Goed Was!
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Jan 19 2008 04:25am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, Jan 19 2008, 11:21am)
zoals jij je gedraagt krijg ik wel die indruk ja.


Om met jou te communiceren moet ik men taalniveau verlagen, anders kan je niet volgen.
Hoe is het trouwnes met je neefje? Heeft hij nog pijn?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 19 2008 04:30am
Quote (Demonsangel @ Sat, 19 Jan 2008, 11:25)
Om met jou te communiceren moet ik men taalniveau verlagen, anders kan je niet volgen.
Hoe is het trouwnes met je neefje? Heeft hij nog pijn?


dat bedoel ik dus

en je snapt niet eens wat het woord gedraagt betekent dan denk je gelijk dat ik het over je taalgebruik heb
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jan 19 2008 04:38am
Yooo, wat een chaos hier in 't dutch forum.

Ik zie ineens hoofden die ik hier nog nooit eerder heb gezien. (Op 1 na, hhaehehahaehaeh)
Member
Posts: 10,111
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Jan 19 2008 04:58am
Quote (JWT @ Sat, Jan 19 2008, 11:38am)
Yooo, wat een chaos hier in 't dutch forum.

Ik zie ineens hoofden die ik hier nog nooit eerder heb gezien. (Op 1 na, hhaehehahaehaeh)


Ik heb blijkbaar heel wat pret gemist.

Vrij veel topics die gesloten zijn, volgens mij is er een soort opstand in de maak, of op z'n minst een forumoorlog !
Banned
Posts: 47
Joined: Jan 18 2008
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jan 19 2008 05:00am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, Jan 19 2008, 10:30am)
dat bedoel ik dus

en je snapt niet eens wat het woord gedraagt betekent dan denk je gelijk dat ik het over je taalgebruik heb


Moet je je neefje niet verkrachten?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 19 2008 05:08am
Quote (Jheronymus @ Sat, 19 Jan 2008, 12:00)
Moet je je neefje niet verkrachten?


jouw moeder.

fcuking scheiterd moet heletijd multi maken om me te flamen ben een man en doe normaal.

This post was edited by BadBoyDeGekste on Jan 19 2008 05:09am
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Jan 19 2008 06:23am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, Jan 19 2008, 11:30am)
dat bedoel ik dus

en je snapt niet eens wat het woord gedraagt betekent dan denk je gelijk dat ik het over je taalgebruik heb


Ik pas me aan aan jou, ik scheld mensen uit, probeer ze te vernederen en irriteren, dus ik snap wel de betekenis van de woorden zich gedragen
Ik moet hier alleen nog veel over leren zie ik
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Jan 19 2008 07:57am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, 19 Jan 2008, 13:08)
jouw moeder.

fcuking scheiterd moet heletijd multi maken om me te flamen ben een man en doe normaal.


Wat ben je ook een gefrustreerde puber.
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 26 2008 01:48pm
Quote (sK_Kabouter @ Sat, Jan 19 2008, 01:57pm)
Wat ben je ook een gefrustreerde puber.


Vouch
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Feb 26 2008 02:03pm
Quote (AfterShock @ Tue, 26 Feb 2008, 20:48)
Vouch


Wow je hoeft geen oude topics te bumpen voor je +1 hoor, ga maar terug naar de User Blogs.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll