Quote (JWT @ Sat, Jan 19 2008, 11:38am)
Yooo, wat een chaos hier in 't dutch forum.
Ik zie ineens hoofden die ik hier nog nooit eerder heb gezien. (Op 1 na, hhaehehahaehaeh)
Ik heb blijkbaar heel wat pret gemist.
Vrij veel topics die gesloten zijn, volgens mij is er een soort opstand in de maak, of op z'n minst een forumoorlog !